اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده بروجرد: با احتکار مسکن برخورد جدی شود

نماینده مردم بروجرود در مجلس گفت: احتکار مسکن نسبت به دیگر موارد بسیار بالاست و باید با آن برخورد جدی شود.

نماینده بروجرد: با احتکار مسکن برخورد جدی شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیئت رئیسه مجلس، اظهار داشت: مجلس تاکنون چندین جلسه غیرعلنی برای بررسی مسائل و چالش های کشور برگزار کرده است اما سوال این است که آیا با اتمام این جلسات همه چیز تمام می شود؟

وی افزود: ما این جلسات را با مسئولان دولت و وزراء برگزار کرده‌ایم تا مسائل و چالش‌های کشور احصاء شود و باید وزرا همچنان پاسخ دهند که چه اقداماتی برای بهبود اوضاع انجام می دهند.

گودرزی با بیان اینکه وضعیت مسکن بسیار آشفته است و قیمت‌ها در برخی از بخش‌ها ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصد افزایش یافته، خاطرنشان کرد: طرح عایدی بر مالیات، مدت هاست که در کمیسیون اقتصادی در حال بررسی است و باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود چرا که احتکار مسکن نسبت به دیگر چیزها بسیار بالاست و باید با آن برخورد جدی شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: ما از هیئت رئیسه مجلس درخواست کرده ایم که در سال ۹۸ رویه خود را تغییر دهد و جلسات مجلس را به گونه ای مدیریت کند که دولتمردان هر هفته گزارش عملکرد و پیشرفت خود را به نمایندگان ارائه دهند اما تاکنون اینچنین نبوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول