اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت درباره بحران رهن و اجاره مسکن تدبیر کند

نماینده مردم شهریار در مجلس با اشاره به افزایش افسارگسیخته هزینه رهن و اجاره مسکن به دولت تذکر داد و گفت: بی‌توجهی دولت و عدم اقدام به موقع موجب ناامیدی جوانان می‌شود لذا هر چه سریعتر تدبیر کنید.

دولت درباره بحران رهن و اجاره مسکن تدبیر کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزارت نیرو و بخش آبفای روستایی و شهری این وزارتخانه، گفت: بدون داشتن برنامه جامع و استفاده از منابع آب‌های سطحی در کوه‌های شمالی استان تهران و البرز حل مشکل آب پایدار و سالم امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: متأسفانه بخش‌هایی از شهر اندیشه و روستاهای غرب شهریار و بخش مرکزی ملارد علی‌رغم تلاش‌های مسئولین از قطعی آب رنج می‌برند.

نماینده مردم شهریار در مجلس تصریح کرد: آب شرب سالم و پایدار حق همه شهروندان ایرانی است. این در حالی است که شهروندانی که سال‌های سال از رودخانه‌های فصلی حقابه داشته‌اند در اولویت ویژه‌تری قرار دارند.

محمودی شاه‌نشین با اشاره به افزایش افسارگسیخته هزینه‌های رهن و اجاره مسکن به دولت تذکر داد و اظهار داشت: باید دولت در این باره تدبیر کند چرا که بی‌توجهی به بخش‌های مختلف دولت و عدم اقدام به موقع و نداشتن برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت ناامیدی جوانان را در پی خواهد داشت.

وی از اتحادیه‌های املاک و بنگاه‌داران خواست کمک حال مردم بوده و به مأموریت انسانی خود عمل کنند. 

نماینده مردم شهریار در مجلس در پایان در خصوص رها شدن سه پروژه راه‌آهن شهر قدس و شهریار به دولت تذکر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول