اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم تقویت خدمات بهداشتی و درمانی در سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر لزوم تقویت خدمات بهداشتی و درمانی در استان سمنان تأکید کرد.

لزوم تقویت خدمات بهداشتی و درمانی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور ظهر امروز در نشستی با مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان در حاشیه بازدید از بیمارستان شفای سمنان اظهار کرد: کار در حوزه درمان و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به بیماران به‌نوعی عبادت است و باید روز به روز این خدمات تقویت شود.

وی تصریح کرد: تأمین اجتماعی زحمتکش‌ترین افراد جامعه یعنی کارگران شریف را زیرپوشش بیمه قرار می‌دهد که این امری بسیار ارزنده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید داشتند، باید تلاش کنیم تا کسی که بیمار می‌شود، هنگام مراجعه به بیمارستان و مراکز درمانی، تنها رنج بیماری داشته باشد.

خجسته‌پور بیان کرد: تأمین اجتماعی در این راستا به‌خوبی عمل کرده و بیمار در لحظه ورود تا خروج از بیمارستان و مراکز درمانی تحت مدیریت این مجموعه، از پوشش کامل خدمات و فعالیت‌های بهداشتی و درمانی بهره‌مند می‌شود.

وی تصریح کرد: از تأمین اجتماعی به دلیل ارائه خدمات مطلوب در خصوص بهداشت و سلامت مردم و همچنین ارائه خدمات ارزنده در خصوص بیمه این قشر شریف از جامعه قدردانی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: اینکه بیمار در این مجموعه به دلیل پوشش بیمه تأمین اجتماعی، هیچ‌گونه دغدغه‌ای ازجمله در مسائل مالی ندارد، بسیار قابل تقدیر است.

انتهای پیام/74028/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول