اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

هزینه میلیاردی خدمات دارویی و درمانی بیماران خاص سمنان

یک هزار و 180 بیمار خاص در استان سمنان زندگی می‌کنند که سال گذشته، 155 میلیارد ریال هزینه خدمات دارویی و درمانی آن‌ها شده است.

هزینه میلیاردی خدمات دارویی و درمانی بیماران خاص سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی با استاندار سمنان، عنوان شد که گسترش و توسعه خدمات الکترونیک یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های اصلی سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری در بخش‌های درمان و بیمه است.

ارتقای سطح سلامت بازنشستگان و مستمری‌بگیران

مدیرکل تأمین اجتماعی استان سمنان در این نشست اظهار کرد: تمام شرکای سازمان تامین‌ اجتماعی امروز می‌توانند از امکانات این سازمان در بخش درمان و بیمه و از خدمات الکترونیک تأمین اجتماعی استان سمنان استفاده کنند.

محمد اخلاقی ادامه داد: صدور دفترچه، درخواست کمک‌هزینه ازدواج، درخواست کمک‌هزینه بارداری و درخواست استعلام سابقه بیمه و ... ازجمله خدمات الکترونیک این سازمان است.

وی تصریح کرد: در سال 97 دو دوره آموزشی با موضوع ارتقای سطح سلامت بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان برگزار شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان سمنان افزود: تقدیر از بازنشستگان نمونه و همچنین بازدید دانش‌آموزان از شعب تأمین اجتماعی با هدف آشنایی با سیاست‌ها و روند کاری این سازمان و ضرورت تبیین اهمیت بیمه بین قشر نوجوان جامعه در دستور کار این سازمان قرار دارد.

ویزیت 3750 نفر در مراکز درمانی تأمین اجتماعی سمنان

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان نیز در این نشست اظهار کرد: مدیریت درمان تامین‌ اجتماعی استان در دو بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم ارائه خدمت انجام می‌دهد.

سیدمجتبی اکرم بیان کرد: 9 مرکز درمانی در استان سمنان در حال حاضر وجود دارد که از این تعداد، یک بیمارستان و هشت درمانگاه تخصصی و عمومی در حال ارائه خدمت هستند که این تعداد سه برابر میانگین کشوری به نسبت جمعت بیمه‌شدگان است.

وی تصریح کرد: در سال 97 بالغ بر سه هزار و 750 نفر به‌صورت روزانه در مراکز درمانی این مجموعه ویزیت شدند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان بیان کرد: در سال 97، بالغ بر 11 هزار نفر در مراکز درمانی این مجموعه بستری شدند و از خدمات درمانی بهره‌مند شدند.

اکرم با بیان اینکه در بخش درمان غیرمستقیم نیز با حدود 350 مرکز طرف قرارداد هستیم، گفت: در استان سمنان تعداد یک هزار و 180 بیمار خاص داریم که بالغ بر 155 میلیارد ریال هزینه خدمات دارویی و درمانی بیماران خاص استان در سال 97 بوده است.

وی تصریح کرد: امروز دفترچه درمانی در مراکز درمانی سازمان به‌صورت 100 درصدی حذف شده است.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول