اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تعیین دستگاه‌های اجرایی معین برای توسعه میامی

استاندار سمنان گفت: نیاز است تا دستگاه‌های اجرایی معین برای توسعه شهرستان میامی تعیین شوند.

تعیین دستگاه‌های اجرایی معین برای توسعه میامی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر بعدازظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان سمنان اظهار کرد: از تلاش‌ها و اقدامات مطلوبی که توسط جهاد کشاورزی در استان سمنان انجام شده است، تقدیر می‌کنم.

وی افزود: افزایش تعاونی‌های توسعه یکی از اقدامات مطلوب جهاد کشاورزی در استان سمنان است که به موتور محرکه‌ای برای تقویت بخش کشاورزی در استان تبدیل شد.

استاندار سمنان ادامه داد: تصمیم‌گیری‌ها و مبنا بر اساس آیین‌نامه‌های ابلاغی و چهار کارگروه اصلی است و گروه کاری موردنیاز نیز در این کارگروه‌ها بررسی و تصمیمات لازم اخذ خواهد شد.

آشناگر بیان کرد: آیین‌نامه‌های ابلاغی قطعاً نواقصی نیز دارند که نیاز است موردبررسی و واکاوی قرار گیرند و نسبت به اصلاح آن اقدام شود.

وی اضافه کرد: مبنای تصمیم‌گیری‌ها باید به‌طوری باشد تا وقت مدیران استان سمنان در جلسات بیش از آنچه نیاز است، گرفته نشود.

استاندار سمنان گفت: افزایش استعلامات و ایجاد امضاهای طلایی، به‌طور جدی باعث رانت و فساد خواهد شد و از توسعه استان و تسریع در اقدامات جلوگیری خواهد کرد و نیاز است تا به‌صورت جدی از استعلامات بی‌مورد پرهیز شود.

آشناگر عنوان کرد: برخی مناطق استان سمنان مانند شهرستان میامی از مناطق کمتر توسعه‌یافته هستند که باید به این مهم توجه جدی‌تری داشت.

وی اظهار کرد: میامی یکی از 31 شهرستان کشور است که به‌عنوان کمتر توسعه‌یافته در نظر گرفته‌ شده و برنامه طرح توسعه جدید دارد و نیاز است تا در استان سمنان نیز به این مهم توجه شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: نیاز است تا دستگاه‌های اجرایی معین نیز برای توسعه شهرستان میامی تعیین شوند تا این مهم به‌طور جدی محقق شود.

آشناگر خاطرنشان کرد: در بازدیدهایی که از شهرستان‌های استان سمنان صورت گرفت، استعلامات مختلفی که در حال حاضر برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی سرمایه‌گذاران انجام می‌شود، موجبات نارضایتی این افراد را فراهم کرده که نیاز است، به‌صورت جدی موردبررسی و رفع ایراد قرار گیرد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول