اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

همایش تجار تاجیک و کره جنوبی در «دوشنبه» برگزار شد

همایش تاجران تاجیک و کره جنوبی به میزبانی تاجیکستان در شهر «دوشنبه» برگزار شد.

همایش تجار تاجیک و کره جنوبی در «دوشنبه» برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، همایش تاجران تاجیک و کره جنوبی به میزبانی تاجیکستان در شهر «دوشنبه» برگزار شد.

در این همایش «فرخ همدلی زاده» رئیس کمیته دولتی سرمایه گذاری و مدیریت اموال دولتی تاجیکستان و «گاند میانگ سو» کمیساریای دائمی کمیسیون تجاری و معاون وزارت تجارت، صنایع و انرژی کره جنوبی شرکت و سخنرانی کردند.

در این همایش تاکید شد که همایش فعلی برای توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری 2 کشور سودمند و علاقه مندی طرفین را برای توسعه واقعی روابط در زمینه‌های مختلف و تقویت مبادله تجاری میان تاجیکستان و کره جنوبی را بار دیگر ثابت می‌کند.

حجم گردش مالی میان تاجیکستان و کره جنوبی در 5 ماه اول سال جاری میلادی 12.9 میلیون دلار بوده که کل آن مربوط به واردات کالا از کره جنوبی به تاجیکستان است.

در ابتدای این همایش همچنین نمایشگاه کالا و محصولات تولید کنندگان تاجیکستان برگزار شد که در آن شرکت‌های تاجیکی محصولات خود را به شرکای کره‌ای خود معرفی کردند.

در چارچوب این همایش ریاست «تاجیک اینوست» گزارشی را در مورد فرصت‌های سرمایه گذاری تاجیکستان ارائه کرد.

همچنین در چارچوب این همایش تجار و سرمایه گذاران کره جنوبی از منطقه آزاد اقتصادی «دنغره»، شرکت «آلومینیوم تاجیک»، شرکت «گلستان» و «نساجی تاجیک» بازدید کردند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول