اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نخستین جشنواره عفاف و حجاب 20 تیر در چهارباغ برگزار می‌شود

همزمان با دهه کرامت و در آستانه روز عفاف و حجاب گذر فرهنگی چهارباغ عباسی که پس از پیاده راه سازی محلی برای برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی شده، قرار است میزبان «نخستین جشنواره عفاف و حجاب» باشد.

نخستین جشنواره عفاف و حجاب 20 تیر در چهارباغ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابتدای تابستان بود که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان با اشاره هویت و تاریخچه مذهبی اصفهان اعلام کرد تابستان 98 روزهای چهارشنبه در طرح «چهارشنبه‌های آسمانی» در گذر چهارباغ با برگزاری نماز جماعت و ظهور و بروز در این پاتوق می‌توان به جریان ضدانقلاب فهماند که جریان انقلابی اصفهان زنده است.

8 تیر ماه نیز حضور شهدای تازه تفحص شده و برگزاری مراسم وداع آن‌ها در گذر چهار باغ فضای معنویت توام با افتخار به جوانان این سرزمین را رقم زده بود.

حالا همزمان با دهه کرامت گذر فرهنگی چهارباغ عباسی که پس از پیاده راه سازی محلی برای برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی شده قرار است میزبان «نخستین جشنواره عفاف و حجاب» باشد.

برپایی 40 ایستگاه فرهنگی هنری از ساعت 17 روز پنجشنبه 20 تیرماه و در آستانه روز عفاف و حجاب حدفاصل میدان انقلاب میدان امام حسین میزبانی شهروندان اصفهانی خواهد بود.

انتهای پیام/63064/ص10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول