اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

راه دسترسی جدید حسین‌آباد کالپوش سریع‌تر تکمیل شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اداره کل راه و شهرسازی شرق استان، هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل و ارتقای راه دسترسی جدید روستای حسین‌آباد کالپوش اقدام کند.

راه دسترسی جدید حسین‌آباد کالپوش سریع‌تر تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، منوچهر فخری عصر امروز در جلسه بررسی آخرین وضع جانمایی زمین برای ساخت و ساز جدید روستای حسین‌آباد کالپوش اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی در استان سمنان، همچنان رسیدگی به مسائل و مشکلات کالپوش است.

وی اضافه کرد: امروز بازدیدی از راه دسترسی جدید روستای حسین‌آباد کالپوش انجام شد که نیاز است، اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان، هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل و ارتقای آن اقدام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: همه اقداماتی که باید توسط دولت انجام می‌گرفت، تاکنون برای رسیدگی به مشکلات و مسائل منطقه کالپوش انجام‌ شده، اعتبار لازم اختصاص یافته و امکانات و تجهیزات آماده است و تنها با مشخص شدن وضع جانمایی زمین، کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساخت و ساز جدید روستای حسین‌آباد کالپوش به زمین زده خواهد شد.

 فخری بیان کرد: ما آمادگی کامل داریم تا طبق هر تصمیمی که خود مردم و اعضای شورای اسلامی روستای حسین‌آباد کالپوش برای تعیین مکان و جانمایی زمین، با در نظر گرفتن ضوابط ایمنی ازنظر رانش زمین اتخاذ کنند، عملیات اجرایی ساخت و ساز را در زمین انتخاب‌شده، آغاز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سعی داریم تا عملیات اجرایی ساخت و ساز در حسین‌آباد کالپوش هر چه سریع‌تر آغاز شود و با توجه به کمبود زمان، بتوانیم منازل مسکونی تخریب‌شده اهالی روستا را هرچه زودتر آماده کنیم و این مهم نیازمند همراهی و مساعدت مردم روستا و تلاش ویژه مسؤولان امر است.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول