اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

عملیات بازسازی حسین‌آباد کالپوش به‌زودی آغاز می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: به زودی کلنگ آغاز عملیات اجرایی بازسازی حسین‌آباد کالپوش به زمین زده خواهد شد.

عملیات بازسازی حسین‌آباد کالپوش به‌زودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری ظهر امروز در جلسه کارگروه بازسازی و نوسازی مناطق آسیب‌دیده که در ساختمان شماره دو استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از تمام دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به دلیل مساعدت، همراهی و هماهنگی در حوزه مدیریت بحران و امدادرسانی به مردم سیل‌زده و آسیب‌دیده، تقدیر می‌کنم.

وی افزود: با وجود بحرانی که به‌واسطه بارش‌های سنگین برف و رانش زمین در منطقه کالپوش به وجود آمده بود، نیروهای امدادی و دستگاه‌هایی اجرایی استان سمنان در کمک به مردم سیل‌زده کشور هم‌زمان با امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده استان، خوب عمل کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه اولویت اصلی و مهم در استان، همچنان خدمات‌دهی به حسین‌آباد کالپوش است، گفت: روز گذشته جلسه‌ای با حضور استاندار در خصوص این منطقه برگزار و تصمیمات خوبی اتخاذ شد و با همراهی و همکاری مردم منطقه، آماده‌سازی زمین به‌زودی انجام می‌شود.

فخری خاطرنشان کرد: کمک‌های بسیار خوبی توسط دولت برای بازسازی کالپوش در نظر گرفته شده و تمام امکانات مهیا است و به‌زودی کلنگ آغاز عملیات اجرایی بازسازی حسین‌آباد کالپوش، به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول