اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

پردیس رازی معاف از ممنوعیت فروش بلیت نیم‌بها/ مخاطبان سینما 10 برابر شده‌اند

ابلاغیه شورای صنفی نمایش درباره ممنوعیت فروش بلیت نیم‌بها در ایام هفته ـ غیر از سه‌شنبه‌ها ـ‌ پردیس رازی اعلام کرد این محدودیت شامل بلیت‌های این سینما نمی‌شود.

پردیس رازی معاف از ممنوعیت فروش بلیت نیم‌بها/ مخاطبان سینما 10 برابر شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به صحبت‌های غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در خصوص تخلف بعضی از سینماها در ارائه بلیت نیم‌بها در ایام هفته و اعتراض شورای تهیه‌کنندگان، روابط عمومی پردیس سینمایی رازی اعلام کرد این پردیس برای قیمت بلیت خود دارای مصوبه شورای صنفی نمایش است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به موقعیت و شرایط این سینما، ابلاغیه مذکور شامل پردیس سینمایی رازی نمی‌شود. بنابراین قیمت بلیت در تمام ایام هفته همچون سابق در این سینما نیم‌بها خواهد بود.

پردیس سینمایی رازی واقع در میدان گمرک و از سینماهای زیرمجموعه موسسه تصویر شهر است که با دو سالن نمایش و مجموعا ۲۲۰ صندلی به ارائه خدمت شهروندان تهرانی می‌پردازد.

* سینما رازی به سیستم پخش دیجیتال لیزری مجهز شد

هاشم میرزاخانی، مدیرعامل موسسه تصویر شهر گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و با همکاری و مساعدت موسسه سینما شهر، سالن شماره یک پردیس سینمایی رازی به سیستم پخش (E.cinema) لیزری تجهیز شد. 

مدیرعامل موسسه تصویر شهر تصریح کرد: در راستای اهتمام موسسه تصویر شهر مبنی بر خدمت به شهروندان در اقصی نقاط شهر تهران و فروش نیم بهای بلیت در تمام ایام هفته در این پردیس و در ادامه نوسازی و ارتقای سیستم نمایش، سالن یک پردیس سینمایی رازی مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم پخش دیجیتالی شد تا شهروندان و بینندگان سینما از با حداقل قیمت شاهد تماشای آثار سینمایی با بهترین کیفیت پخش باشند.

وی همچنین افزود: از آنجایی که پردیس سینمایی رازی پیش از این به دلیل اقبال کم مخاطبان به صورت نیمه تعطیل در آمده بود، موسسه تصویر شهر بر آن شد که برای احیا شدن این مکان فرهنگی، بهای بلیت آن را کاهش دهد که خوشبختانه با همکاری سازمان سینمایی و شورای صنفی نمایش و در حمایت از مخاطبان منطقه ۱۱ شهرداری تهران، این امر ممکن شد و موجب خرسندی است که طی یک ماه اخیر در مقایسه با یک ماه گذشته شاهد رشد ۱۰ برابری مخاطب بوده‌ایم.

وی در ادامه گفت: با توجه به ماموریت این موسسه، سیستم نوسازی و تجهیز سالن های تحت اختیار همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول