اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

افزایش سالن‌های پردیس سینمایی ملت/ بلیت پردیس رازی نیم‌بها شد

مدیرعامل موسسه تصویر شهر درباره پردیس‌های سینمایی زیر نظر این مؤسسه گفت: پردیس سینمایی رازی از این پس در تمام ایام هفته نیم‌بها خواهد بود. همچنین ۱۰ سالن جدید شامل ۵۰۰ صندلی به ظرفیت پردیس سینمایی ملت اضافه خواهد شد.

افزایش سالن‌های پردیس سینمایی ملت/ بلیت پردیس رازی نیم‌بها شد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، نشست خبری هاشم میرزاخانی، دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر پیش از ظهر امروز (یکشنبه ۲۶ خرداد) در پردیس سینما گالری ملت برگزار شد.

وی در ابتدای این نشست که برخی اعضای هیأت انتخاب بخش سینمای ایران جشنواره شامل شبنم قلی‌خانی، طهماسب صلح‌جو، ساعد نیک‌ذات و سیدعلیرضا گلپایگانی حضور داشتند، گفت: ۱۲۸ اثر در بخش ملی و ۳۱ اثر از کشورهای دیگر در هفتمین دوسالانه فیلم شهر انتخاب شدند.‌

دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر گفت: از جمله اهداف این جشنواره تشویق هنرمندان به مقوله شهر و شهروندی است و بر شعار «شهروند مسئول، شهر سالم» تأکید دارد.

به گفته میرزاخانی، بخش سریال هم به این دوره از جشنواره فیلم شهر اضافه شده است.

 

 

 

مدیرعامل موسسه تصویر شهر در بخش دیگری از این نشست به تبیین فعالیت‌های مؤسسه متبوع خود پرداخت و گفت: تصویر شهر با سابقه‌ای ۱۵ ساله به عنوان بازوی اجرایی سینمایی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فعالیت دارد. این مؤسسه در ناوگان سینمایی کشور ۴ پردیس سینمایی (ملت، راگا، رازی و تماشا) را در اختیار دارد که مجموعاً ۱۲ سالن سینمایی را شامل می‌شود.

میرزاخانی درباره پردیس ملت که هفتمین جایگاه اکران را در کشور دارد و طی سال‌های اخیر کاخ جشنواره فیلم فجر بوده است، گفت: قرار است ۱۰ سالن جدید (مجموعاً ۵۰۰ صندلی‌) به ظرفیت پردیس سینمایی ملت اضافه شود که در طبقه اول ۴ سالن ـ هر کدام با ۵۰ صندلی ـ اضافه خواهد شد؛ به طبقه‌های منفی یک و دو هم هر کدام ۲ سالن اضافه می‌شود. ساخت ۲ سالن کوچک هم تدارک دیده‌ایم. همچنین در تلاش برای رفع مشکل پارکینگ هستیم که امیدوارم تا قبل از جشنواره فیلم فجر آماده شود.

وی دو خبر در راستای کاهش قیمت بلیت هم اعلام کرد و گفت: یکی از اتفاقات خوب پردیس سینمایی رازی از این پس، ارائه بلیت با ۵۰ درصد تخفیف در تمام ایام هفته خواهد بود. پردیس راگا در شهرری هم به غیر از شب‌های سه‌شنبه، در همه طول هفته ساعت ۲۲ به بعد به صورت نیم بها فیلم اکران می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول