اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

موفقیت پلیس در عمل به منویات مقام معظم رهبری بوده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: آنچه که همواره سرلوحه کار ماموران پلیس قرار داشته و سبب شده تا در کار خود موفق باشند عمل به منویات مقام معظم رهبری و تلاش برای اجرایی کردن فرامین ایشان بوده است.

موفقیت پلیس در عمل به منویات مقام معظم رهبری بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان ظهر امروز در نخستین جلسه شور عمومی فرماندهی انتظامی استان که در سالن جلسات فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به گستردگی کار پلیس، توقعات و انتظارات هم از این نیرو افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: پلیس به عنوان نیرویی مردمی که هدفی هم جزو جلب رضایت مردم و ارتقای امنیت اجتماعی ندارد، همواره تلاش کرده تا بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  تصریح کرد: یکی دیگر از تلاش‌های پلیس در راستای حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در این زمینه نیز اقدامات خوبی اجرایی شده و یا در دست اجرا قرار دارد که نمونه آن تلاش برای مبارزه با برخی ناهنجاری‌ها مثل بدحجابی و یا بی‌حجابی در جامعه و یا داخل خودروهاست.

جاویدان تاکید کرد: حفظ شان و کرامت انسانی افراد هرچند اگر برخی شئونات را نیز رعایت نکنند از دیگر موضوعاتی است که پلیس حتما باید آن ها را رعایت کند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآور شد: در برخوردهای صورت گرفته نیز همکاران ما ابتدا تلاش خواهند کرد تا با ارشاد، راهنمایی و تذکر افرادی را که ممکن است از روی ناآگاهی دست به برخی هنجارشکنی‌ها بزنند هدایت کرده و آن‌ها را متوجه رفتار نامناسب خود کنند.

جاویدان گفت: همین موضوع سبب شده تا بسیاری از افراد بدون نیاز به تشکیل پرونده و حضور در محاکم قضائی متوجه رفتار نامناسب خود شده و رفتارشان را اصلاح کنند، اقدامی که با استقبال مردم نیز مواجه شده است.

وی ادامه داد: ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان پلیس برای مواجه و برخورد صحیح  با مردم از جمله موضوعاتی بوده که در کرمانشاه رعایت و بر آن تاکید شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در عین حال بر حفظ اقتدار نیروی انتظامی در جامعه و میان مردم تاکید کرد و گفت: هر قدر این اقتدار مضاعف‌تر باشد امنیت پایدارتری نیز بر شهر حکم‌فرما خواهد شد.

جاویدان در پایان، نیروی انتظامی را سرباز وفادار ولایت‌فقیه و خادم راستین مردم معرفی کرد و گفت: من و همه همکاران هدفی جز جلب رضایت مقام معظم رهبری و عموم شهروندان شرف و قدرشناس کشور نداریم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول