اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

انتقاد از ابلاغ نشدن اعتبارات بازسازی جاده‌های لرستان/ کابوس دیگری در راه است

معاون راهداری لرستان ضمن ابراز نگرانی از تخصیص نیافتن به‌موقع اعتبارات بازسازی جاده‌های تخریب شده از سیل، گفت: تردد در اغلب پل‌ها و جاده‌های تخریب شده استان موقتی بوده و با اولین بارش امکان ویرانی مجدد آن‌ها وجود دارد.

انتقاد از ابلاغ نشدن اعتبارات بازسازی جاده‌های لرستان/ کابوس دیگری در راه است

عارف امرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، بازسازی نقاط آسیب‌دیده از سیل اخیر لرستان را اولویت نخست راهداری عنوان و اظهار کرد: متأسفانه تاکنون هیچ‌گونه اعتباری ملی و استانی برای بازسازی این نقاط ابلاغ نشده است.

وی خاطرنشان کرد: سیل به بسیاری از زیرساخت‌های جاده‌ای استان خسارت زیادی وارد کرده که بدون تردید بدون اختصاص اعتبار نمی‌توان عملیات بازسازی را اجرایی کرد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اشاره به خسارت یک هزار و 130 میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های استان افزود: تخریب کامل حدود 600 کیلومتر از جاده‌های اصلی و فرعی و همچنین 200 دستگاه پل از جمله خسارات ویرانگر سیل به بخش‌های زیربنایی استان بوده است.

امرایی ضمن ابراز نگرانی از تخصیص نیافتن به‌موقع اعتبارات بازسازی، تصریح کرد: بیم آن می‌رود که اعتبارات در زمان لازم تزریق نشود و نتوانیم عملیات بازسازی و بهسازی را در فرصت کافی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه با وضعیت پیش‌رو پاییز امسال کابوسی بیش نیست، گفت: تردد در اغلب پل‌ها و جاده‌های تخریب شده استان موقتی بوده و با اولین بارش امکان ویرانی مجدد آن‌ها و به خطر افتادن جان افراد بومی وجود دارد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان ابراز امیدواری کرد هرچه سریع‌تر اعتبارات بازسازی نقاط آسیب‌دیده از سیل استان ابلاغ شود تا بتوان عملیات اجرایی را در زمان لازم آغاز کرد.

انتهای پیام/85018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول