اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

97 درصد مطالبات کلزاکاران پرداخت شد

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به خرید 102 تن کلزا در زنجان گفت: 97 درصد از مطالبات کلزاکاران پرداخت شده است.

97 درصد مطالبات کلزاکاران پرداخت شد

محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید دانه‌های روغنی کلزا از اوایل خردادماه در زنجان آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه امسال قیمت خرید کلزا 3 هزار و 440 تومان است، اضافه کرد: مراکز خرید کلزا در نقاطی که کشت این محصول وجود دارد، فعال است.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار تاکنون 102 تن کلزا در استان زنجان خریداری شده است، تصریح کرد: مطالبات کلزاکاران از این محل 352 میلیون تومان است.

ایزدی با بیان اینکه این میزان کلزا از طارم و منطقه حصار خریداری شده است، افزود: 97 درصد از مطالبات کلزاکاران پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه خرید کلزا تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: پیش‌بینی خرید تا پایان فصل 2 هزار و 100 تن است.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت خرید گندم در استان اشاره کرد و گفت: خرید گندم در استان زنجان از هفته گذشته و با نرخ یک هزار و 700 تومان آغاز شده است.

ایزدی با بیان اینکه پیش‌بینی خرید گندم در سال جاری بیش از 500 هزار تن است، تصریح کرد: روز به روز به میزان خرید گندم در استان افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون حدود یک هزار و 500 تن گندم در استان زنجان خریداری شده است، اضافه کرد: سیلوی مستقر در نیک‌پی، سیلوی غدیر، سیلوی غلامیان دندی و سیلوی ابهر از جمله مراکزی است که اقدام به خرید گندم کرده است.

وی با بیان اینکه طبق روال استان‌های دیگر دولت مطالبات گندم‌کاران را در عرض یک هفته به حساب آنها واریز می‌کند، افزود: البته سیاست دولت پرداخت مطالبات گندم‌کاران در اسرع وقت است.

ایزدی با اشاره به اینکه هم اکنون 40 مرکز خرید در استان زنجان فعال است، اضافه کرد: امیدواریم امسال رکورد خرید گندم سال قبل را بشکنیم، همچنان که استان زنجان سال گذشته از نظر حجم خرید دهم کشور شد.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول