اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

60درصد امتیازات علمی دانشگاه تربیت مدرس مربوط به پژوهش است

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه این دانشگاه در سطح ملی رتبه 2 کشور را براساس گزارش وزارت علم و منابع بین المللی دارد‌، گفت: 60 درصد امتیازات علمی این دانشگاه مربوط به حوزه پژوهش است در سطح خاورمیانه و آسیا هم در میان 100 دانشگاه برتر قرار داریم.

60درصد امتیازات علمی دانشگاه تربیت مدرس مربوط به پژوهش است

یعقوب فتح الهی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به وجود 70 گروه آموزشی علمی و پژوهشی در این دانشگاه گفت: یکی از فعالیت های ممتاز و قابل استناد در حوزه پژوهش عملکرد خوب 30شرکت دانش بنیان و نزدیک به 180 واحد فناور در درون پارک های علم و فناوری و مراکز رشد است که تونسته اند جایگاه این دانشگاه را در سطح مناسبی برسانند و در رتبه بندی های مختلف جهانی مطرح کنند.

وی افزود: این دانشگاه در سطح جهانی در روش‌های مختلف رتبه بندی در بین 500دانشگاه برتر دنیا قرار دارد به این معنی که دانشگاه ها از حد نصاب شاخص عبور کرده اند.

فتح الهی تصریح کرد: همه 17 دانشکده این دانشگاه بر اساس نیاز و برنامه های راهبردی گروه های متنوع علمی پیشرفت های خوبی در عرصه های مختلف داشته و دارند، در واقع می توان گفت سرعت رشد علمی در این دانشگاه در حد بسیار خوبی قرار دارد.

وی در پایان افزود: در آینده ای نزدیک شاهد دستاوردهای بسیار خوبی توسط نخبگان و دانشجویان این دانشگاه در دانشکده ها و مراکز رشد خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول