اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

برومند: ارائه پیشنهاد برای اصلاح و ارتقای مناطق ویژه علم و فناوری در جلسه آینده شورای عتف

دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در ۲ جلسه گذشته این شورا عملکرد مناطق ویژه علم و فناوری ارائه شد و احتمالا در جلسه آینده کمیسیون دائمی پیشنهاداتی را برای ارتقای این موضوع ارائه می‌کنیم.

برومند: ارائه پیشنهاد برای اصلاح و ارتقای مناطق ویژه علم و فناوری در جلسه آینده شورای عتف

مسعود برومند دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرگزاری فارس در تشریح آخرین تصمیمات جلسات اخیر شورای عتف درباره تغییر روش مناطق ویژه علم و فناوری گفت: در دو جلسه گذشته عملکردی از مناطق ویژه علم و فناوری ارائه و سپس موضوع تحلیل شد.

معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: از آن زمان به بعد تیم‌های کارشناسی با مجموعه‌های مختلف روی این موضوع کار کردند و احتمالا در جلسه آینده کمیسیون دائمی شورای عتف نظرات و پیشنهادات را برای ارتقا و بهبود این موضوع ارائه می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جلسات تیم‌های کارشناسی به صورت منظم برگزار می‌شود، افزود:‌ انشاالله در این باره به جمع‌بندی برسیم و نتایج جلسات به جلسه بعدی کمیسیون دائمی برسد و پس از آن تغییرات اعلام خواهد شد.

برومند پیش تر در حاشیه یکصد و هفتاد و نهمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عتف گفته بود: «در این جلسه گزارشی از عملکرد ۵ منطقه ویژه علم و فناوری ارائه شد، عملکرد این مناطق زیاد خوشایند نبود و به نظر می‌رسد که باید تغییراتی در آن ایجاد شود از این رو در این جلسه آسیب شناسی صورت گرفت و مقرر شد در این زمینه مطالعات دقیق‌تری صورت گیرد و بر اساس آن پیشنهاداتی در زمینه ادامه فعالیت این مناطق به شورای عالی عتف ارائه شود.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول