اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیأت بوکس استان زنجان خبر داد

دعوت بوکسور نونهال زنجانی به اردوی تیم ملی

دبیر هیأت بوکس استان زنجان گفت: بوکسور نونهال زنجانی با توجه به عملکرد خوب خود به اردوی تیم ملی بوکس دعوت شده است.

دعوت بوکسور نونهال زنجانی به اردوی تیم ملی

امیر بری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مشکلات مالی در هیأت بوکس استان زنجان، مانع از اجرای کامل برنامه‌های این هیأت شده است.

وی با بیان اینکه بوکس استان زنجان به جد از استعداد بسیار خوبی برای پیشرفت در کشور برخوردار است، اضافه کرد: اما متاسفانه با وجود همه این استعدادها، مشکلات مالی که گریبانگیر ورزش استان شده، مانع از پیشرفت شده است.

دبیر هیأت بوکس استان زنجان تصریح کرد: از میزان بودجه سال جاری هیأت بوکس استان زنجان تا به امروز، تنها 15 میلیون ریال اعتبار به دست ما رسیده است.

بری ادامه داد: در همین راستا سالن بوکس استان زنجان نیاز به تعمیرات اساسی دارد که تنها برای تعمیرات این سالن 120 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از سالن بوکس، گفت: در این بازدید مقرر شد تا اداره کل ورزش و جوانان 50 درصد هزینه تعمیرات را تامین کند و مابقی آن نیز توسط ریاست هیأت بوکس استان زنجان تامین شود.

دبیر هیأت بوکس استان زنجان ابراز کرد: در همین راستا و با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با اسپانسرها، شرکت فروشگاه‌های آرتمن زنجان تقبل یک سری از هزینه‌های هیأت را به عنوان حامی مالی بر عهده گرفته است.

بری در ادامه سخنان خود از حضور تیم بوکس استان زنجان در مسابقات بوکس نونهالان کشور خبر داد و افزود: بوکسورهای زنجانی در این مسابقات موفق شدند دو نشان نفره کسب کنند.

وی با تاکید بر اینکه سطح کمی و کیفی برگزاری این مسابقات بالا بوده است، اضافه کرد: این مسابقات از 20 تا 24 تیرماه در استان اراک برگزار شده است.

دبیر هیأت بوکس استان زنجان بیان کرد: در همین راستا محمد عباسی بوکسور نونهال زنجانی به اردوی تیم ملی بوکس نونهالان دعوت شده است.

بری با بیان اینکه امیر حسین گنجی دیگر بوکسور استان زنجان در این مسابقات با آمادگی نسبی حضور پیدا کرده بود، اظهار کرد: وی می‌توانست مدال طلای این مسابقات را کسب کند، اما با توجه به آمادگی 70 درصدی خود نتوانست به این مهم دست پیدا کند.

وی همچنین از اعزام 6 بوکسور نوجوان زنجانی به مسابقات قهرمانی شکور خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات از 31 تیرماه تا ششم مرداد سال جاری در شهرستان بابل برگزار خواهد شد.

دبیر هیأت بوکس استان زنجان بیان کرد: استان زنجان با 6 ورزشکار و دو مربی و سرپرست در این مسابقات شرکت خواهد کرد که انتظار کسب چندین مدال از این مسابقات برای زنجان دور از دسترس نیست.

بری با بیان اینکه تیم زنجان در دوره گذشته این مسابقات چهار مدال برنز کسب کرده است، در پایان خاطرنشان کرد: امید است در این دوره نیز این مدال‌ها به مدال خوشرنگ طلا تبدیل شود.

انتهای پیام/2308/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول