اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

رونمایی از سند «بررسی پیش‌نویس سند الگوی پایه؛ مرحله اول: نقد»

«حسینیه اندیشه» در حاشیه هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در دانشگاه تهران (22 خرداد 98)، از سند «بررسی پیش‌نویس سند الگوی پایه؛ مرحله اول: نقد» رونمایی کرد.

رونمایی از سند «بررسی پیش‌نویس سند الگوی پایه؛ مرحله اول: نقد»

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، «حسینیه اندیشه» در حاشیه هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در دانشگاه تهران (22 خرداد 98)، از سند «بررسی پیش‌نویس سند الگوی پایه؛ مرحله اول: نقد» رونمایی کرد.

 این سند، گزارشی فشرده از جلسات پژوهشیِ برگزار شده در «حسینیه اندیشه» است که در پاسخ به فراخوان مقام معظم رهبری جهت «بررسی و تکمیل و ارتقاء پیش‌نویس سند الگوی پایه پیشرفت» شکل گرفت.

حسینیه اندیشه پیش از این به نقد پیش‌نویس الگوی پایه منتشره در سال 1394 پرداخته بود و محصول آن را در قالب کتاب «نقد و نقض پیش‌نویس الگوی پایه» منتشر کرده بود و پیش‌نویس جدید نیز از نظر مبنایی و بسیاری از روبناها تفاوت خاصی با پیش‌نویس گذشته نمی‌کند، اما فراخوان مقام معظم رهبری (در 22 مهر 1397) برای اصلاح و ارتقاء آن، وظیفه جدیدی را متوجه نخبگان انقلابی کرده است.

براساس این فراخوان جدید، از ابتدای آبان‌ماه سال 97 سلسله جلساتی برگزار شد تا هم نقدها و اشکالات قبلی و فعلی به نحو روان‌تری در اختیار جامعه علمی قرار گیرد و هم تغییرات و اضافاتی که در پیش‌نویس جدید دیده می‌شود، به نقد و بررسی گذاشته شود و هم در مراحل بعدی، به ارائه پیشنهاد اثباتی در جهت «ارتقاء و تکمیل» پیش‌نویس موجود پرداخته شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول