اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

معرفی خدمات بانک خون بند ناف رویان به مردم

در نمایشگاه ایران هلث مراجعه‌کنندگان با فرآیند عقد قرارداد، جمع‌آوری، انتقال و پردازش خون بند ناف آشنا می‌شوند.

معرفی خدمات بانک خون بند ناف رویان به مردم

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرگزاری فارس، شرکت زیرمجموعه پژوهشگاه رویان با حضور در نمایشگاه ایران هلث آخرین یافته‌های تحقیقاتی، پژوهشی و درمانی را به بازدیدکنندگان معرفی کرده است.

این شرکت از سال ١٣٨٤ ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف نوزادان تازه متولد شده را آغاز کرده و تاکنون موفق به ذخیره سازی بیش از ١٠٠ هزار نمونه شده است.

این بانک خون بندناف ٣٠ نمایندگی در استان های مختلف دارد.بانک خون بندناف شرایطی را فراهم می‌کند تا سلول های بنیادی موجود در خون بندناف تحت شرایط خاصی جمع آوری شده و در بانکی ذخیره شود تا اگر زمانی به سلول های بنیادی برای پیوند نیاز داشتیم، این منبع ارزشمند به راحتی در دسترس باشد و به توان برای پیوند از آن استفاده کرد.در غرفه این شرکت در نمایشگاه مراجعه‌کنندگان با فرآیند عقد قرارداد، جمع‌آوری، انتقال، پردازش خون بند ناف و دیگر محصولات و خدمات این مجموعه آشنا می‌شوند.

در نتیجه فعالیت این مجموعه، علاوه بر درمان بیماری های بدخیم و نجات جان انسان ها و افزایش چشمگیر امید به زندگی در کشور، از خروج ده ها هزار دلار ارز برای تامین سلول از سایر کشورها جلوگیری شده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول