اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

آغاز مرحله غربالگری کنترل فشار خون در دشتی

امروز با حضور مسؤولان شهرستان دشتی مرحله غربالگری بسیج ملی کنترل فشار خون آغاز شد.

آغاز مرحله غربالگری کنترل فشار خون در

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، اصغر بحرانی امروز در آیین آغاز طرح غربالگری بسیج ملی کنترل فشار خون در  شهرستان دشتی اظهار داشت: 41 هزار و 952 نفر از جمعیت شهرستان دشتی مشمول بهره‌مندی از خدمات این طرح هستند که غربالگری حداقل نیمی از این جمعیت در دستور کار قرار دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی افزود: این طرح در بیش از ۵۰ واحد بهداشتی درمانی ثابت و سیار اعم از بیمارستان ، مرکز خدمات جامع سلامت، پایگاه سلامت، خانه بهداشت و پایگاه سلامت ثابت و سیار در شهرستان دشتی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بین 20 تا 25 درصد از مردم شهرستان دشتی به بیماری پرفشاری خون مبتلا هستند، عنوان کرد: افراد بالای 30 سال، زنان باردار و بیماران کلیوی گروه‌های هدف این طرح هستند.

بحرانی خاطرنشان کرد: بسیج ملی کنترل فشارخون با چهار هدف اصلی آگاهی‌بخشی عمومی برای موضوع فشارخون بالا، کشف موارد جدید ابتلا به فشارخون بالا، کنترل مبتلایان به فشارخون و مراقبت برای پیشگیری از بروز عوارض ناشی از فشارخون بالا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول