اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«آی‌راک» در ایتالیا به صحنه می‌رود/روایتی عاشقانه از تأثیر رسانه بر دنیای امروز

تهیه کننده نمایش «آی‌راک» از انتخاب این اثر برای اجرا در جشنواره بین‌المللی تئاتر ایتالیا خبر داد.

«آی‌راک» در ایتالیا به صحنه می‌رود/روایتی عاشقانه از تأثیر رسانه بر دنیای امروز

مسعود حکم‌آبادی، تهیه کننده نمایش «آی‌راک» که چندی پیش در تهران به صحنه رفت، در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر فارس گفت: این نمایش به کارگردانی محمد نیازی و تولید گروه موزیکال تئاتر مشهد از ایران مورد پذیرش هیئت انتخاب آثار جشنواره بین‌المللی «تریست اکت» ایتالیا قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: ششمین دوره این جشنواره از ۱۹ تا ۲۶ خرداد ماه ۹۸ در شهر «تریسته» یکی از شهرهای شمالی کشور ایتالیا برگزار خواهد شد.

حکم‌آبادی با بیان اینکه در این جشنواره هشت نمایش در بخش بین‌الملل از کشورهای ایتالیا، روسیه، فرانسه، صربستان و ایران به صورت رقابتی روی صحنه خواهد رفت، افزود: اساتیدی از کشورهای مختلف جهان در حاشیه این جشنواره ورکشاپ‌های تخصصی بازیگری برگزار خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه این نخستین حضور بین‌المللی «آی‌راک» است که با تغییر برخی بازیگران نسبت به تیم اجرایی ایران، در تریسته روی صحنه خواهد رفت؛ اظهار داشت: به این ترتیب «مارال فرجاد»، «پویا غازی» و «عرفان زعفرانیه» به گروه بازیگران این نمایش اضافه شدند و به همراه «مجتبی شفیعی» در این نمایش روی صحنه خواهند رفت.

حکم آبادی یادآور شد: این نمایش درباره تأثیر رسانه بر دنیای مدرن امروز در قالب یک داستان عاشقانه است. لوکیشن نمایش فرضی و بی هویت است.در این نمایش تأثیر اتفاقات دنیای مدرن و تأثیر رسانه بر هویت انسان‌ها چون نفرت، عشق، قتل،‌جنگ،‌جنایت و ... در قالب یک داستان عاشقانه روایت شده است.

طبق جدول اعلامی از سوی دبیرخانه؛ «آی‌راک» در سومین روز این فستیوال، سه‌شنبه ۱۱ ژوئن برابر با ۲۱خرداد ماه ساعت ۱۸ به وقت محلی، در سالن «استبیل اسلوِن» شهر تریسته اجرا خواهد شد.

به گزارش فارس، تئاتر «آی‌راک» آخرین تولید «گروه تئاتر موزیکال مشهد» است که پیش از این طی ۲دوره در مشهد و تهران روی صحنه رفت که با استقبال مخاطبین ایرانی همراه شده بود.

در این نمایش «سهند خیرآبادی» به عنوان نویسنده و «میلاد قنبری» به عنوان آهنگساز حاضر هستند و «امیرمحمد فرمان» دستیار کارگردان، «محمد نیازی» طراح صحنه، «محبوبه سلطانی» طراح لباس، «محمود کریمی» طراح نور، «امیرحسین غفاری» طراح گریم، «محمدصادق طباطبایی» طراح جلوه‌های بصری، «پویا غازی» مدیر روابط‌عمومی، «آرمین زمانی» مدیر روابط بین‌الملل، «صالح کامرانی» مدیرتولید و «مصطفی مسگری» به عنوان طراح تیزر و ویدیو در گروه تولیدی این نمایش هستند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول