اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای نمایش «نه در تنهایی» در دماوند؛ تقابل گفتمان انقلاب و سازش

نویسنده و کارگردان نمایش «نه در تنهایی» گفت: ما در این نمایش دو گفتمان انقلاب و سازش را مقابل هم قرار داده و سعی در عدم قضاوت در این خصوص داشتیم که تقابل آنها به ساخت این قصه انجامید.

اجرای نمایش «نه در تنهایی» در دماوند؛ تقابل گفتمان انقلاب و سازش

محسن متین‌وفا در حاشیه اجرای نمایش«نه در تنهایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دماوند اظهار کرد: ما در این نمایش دو گفتمان انقلاب و سازش را مقابل هم قرار داده و سعی در عدم قضاوت در این خصوص داشتیم که تقابل آنها به ساخت این قصه انجامید.

وی افزود: اجرای کارهای مربوط به موضوعات روز بسیار سخت و ممکن است موجب شعارزدگی شود، اما سعی ما بر حرکت به سمت کنش‌های دراماتیک بود.

نویسنده و کارگردان نمایش«نه در تنهایی» ادامه داد: نگاه ما به تئاتر نگاهی اصیل است و تنها سرگرمی مدنظر ما نیست؛ اگر تئاتر خالی از تفکر باشد، تئاتر نیست و نمایشنامه‌های قدرتمند در سراسر دنیا نیز بیانگر اندیشه نویسنده است.

متین‌وفا بیان کرد: تمرین این نمایش از اوایل بهمن‌ماه سال گذشته کلید خورد و به مدت 12 روز در مسجد امام سجاد (ع) محله روح‌افزای دماوند به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش فارس؛ این نمایش از تاریخ ۱۲ تا ۲۴ خردادماه ساعت 18:30 با بازی محسن متین‌وفا‌، مهران قاسم‌زاده، سعید علمی، فرزانه سادات کریمی، رویا شهریاری و مهدیه گودرزی در سالن آمفی تئاتر واحد فرهنگی هنری مسجد امام سجاد(ع) شهرک روح افزای شهر دماوند روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/67015/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول