اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جوان‌گرایی، جریان خون تازه در کالبد نظام و باعث ایجاد بارقه امید است

مشاور استاندار زنجان در امور ایثارگران با اشاره به باور قلبی خود به اهمیت نقش جوانان پرتلاش در تحول آفرینی گفت: اهمیت جوان‌گرایی در مدیریت کشور که در بیانیه گام دوم انقلاب هم مد نظر معظم‌له، به مانند جریان خون تازه در کالبد نظام و باعث ایجاد بارقه امید در مردم است.

جوان‌گرایی، جریان خون تازه در کالبد نظام و باعث ایجاد بارقه امید است

 اسماعیل خدائی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به فرمایش مقام معظم رهبری جوان نخبه موتور محرک نظام است، بنابراین دولت با اعتماد به جوانان می‌تواند موجبات حرکت عظیمی در کشور را شکل دهد و به عقیده بنده بها ندادن به جوانان باعث ضربه خوردن اعتماد به نفس آنان و عدم خودباوری جوان می‌شود.

مشاور استاندار زنجان و مسؤول هماهنگی امور ایثارگران با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های جوانان افزود: جوانان پر از انرژی هستند و ایده‌های جدیدی دارند، لذا اگر می‌خواهیم تحولی در حوزه مدیریت استان ایجاد کنیم و باید مثل دوران دفاع مقدس به علم و عمل جوانان اعتماد کرده و کمتر بهانه جویی کنیم.

وی ادامه داد: حضور جوان در عرصه‌های مدیریتی با افکار و ایده‌های نو و راهگشا همانند جریان خون تازه در کالبد نظام بوده و باعث ایجاد بارقه امید در مردم است و بی‌شک موجب خواهد شد گام دوم انقلاب با سرعت بیشتری نسبت به گام اول طی شود.

خدائی با بیان اینکه هرجا جوانی مدیریت کار را در دست گرفته تحولی در آن زمینه ایجاد شده است، افزود: جوانان جویای نام هستند و به خاطر همین هم که شده با انرژی مضاعف کارهای خوب و جدیدی را آغاز می‌کنند که عموما نتیجه بخش و امید آفرین است. 

وی خاطر نشان کرد: در زنجان و با رویکرد مقتدرانه مدیریت عالی استان شاهد اتفاقات خوبی در راستای زمینه سازی برای حضور جوانان با انگیزه در صحنه تصمیم‌گیری هستیم که از مصادیق آن می‌توان به انتخابات مجمع مشورتی جوانان و انتصابات اخیر مدیران اجرایی استان اشاره کرد.

انتهای پیام/73002/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول