اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم برنامه‌ریزی برای جوانان

استاندار زنجان با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای جوانان استان گفت: باید با دستگاه‌های موازی‌کار برخورد شود.

لزوم برنامه‌ریزی برای جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ورزش‌های همگانی استان زنجان با اشاره به اینکه مشکلی که در استان زنجان داریم نبود امکانات نیست، اظهار کرد: مشکل اصلی ما ورزش نبوده و هم چنین برای آحادی از جامعه ورزش مشکل نباشد، چرا که درد اصلی نبود تجهیزات و سالن نیست.
استاندار زنجان با بیان اینکه امکانات سرزمینی استان زنجان بی نظیر است، تصریح کرد: می‌توان از این ظرفیت برای توسعه ورزش استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی پول نیست، بیان کرد: تنها با پول نمی‌توان همه مشکلات را حل کرد و باید از ظرفیت‌ها استفاده کرد.
حقیقی با اشاره به اینکه ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍وقتی مدیر در انظار عمومی برای ورزش حضور نمی‌یابد از جوانان و مردم نمی‌توان انتظاری داشت، اضافه کرد: باید مدیران پای کار باشند.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه همه چیز در حرف و شعار خلاصه شده است، اظهار کرد: تاکنون کار و اقدام عملیاتی برای گسترش ورزش انجام نشده است.
وی با اشاره به اغفال متولیان در زمینه استفاده از صنعت در حوزه جوانان بیان کرد: بخش‌های مختلف و ظرفیت‌هایی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
حقیقی با بیان اینکه به جوانان بدهکار هستیم، عنوان کرد: هیچ برنامه‌ریزی برای این قشر از جامعه در دستور کار قرار نگرفته است.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه مسئله ما باید مسئله ورزش و جوانان باشد، عنوان کرد: باید برای این افراد برنامه‌ریزی شود.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در استان زنجان حضور مطلوبی دارند، عنوان کرد: با این وجود انتقاد و اطلاع‌رسانی در مورد ورزش توسط این دستگاه‌ها انجام نشده است.
حقیقی با اشاره به اینکه تعداد جلسات ورزش در استان زنجان کم است، تاکید کرد: جلسات باید، خروجی عملیاتی داشته باشد.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید صنایع را در ورزش شریک کرد، اظهار کرد: برای صنایع همکار باید امتیازهای ویژه در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه باید با اداراتی که در حوزه اوقات فراغت موازی‌کاری می‌کنند برخورد شود، افزود: باید برنامه‌ای منسجم برای ادارات طراحی شود.
حقیقی با اشاره به اینکه باید هفته فرهنگی برای شهرستان‌های زنجان در نظر گرفته شود، عنوان کرد: هر دستگاهی براساس وظایف خود را در برنامه فرهنگی کار انجام دهد.
استاندار زنجان با بیان اینکه مجمع مشاوران استاندار زنجان براساس انتخابات و به انتخاب خود جوانان انتخاب شدند، بیان کرد: این افراد به زودی کار خود را آغاز خواهند کرد و از حضور آنها در جلسات بهره گرفته خواهد شد.
انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول