اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تظاهرات روز قدس امروز در آلمان برگزار می‌شود

آلمان در شرایطی امروز عرصه برگزاری تظاهرات روز قدس است که مقامات آلمانی علیه این تظاهرات موضع‌گیری کرده‌اند.

تظاهرات روز قدس امروز در آلمان برگزار می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، انتظار می‌رود صدها نفر در تظاهرات  روز قدس که امروز شنبه در برلین برگزار می‌شود، شرکت کنند.

بنابر گزارش خبرگزاری آلمان، قرار است این تظاهرات از میدان «آدناور» تا «ویتن‌برگز» برگزار شود. شمار تقریبی شرکت‌کنندگان تظاهرات امسال دو هزار نفر برآورد شده است که در مقایسه با سال گذشته افزایش خواهد داشت.

یکی از نیروهای پلیس گفت که گروه‌های مخالف، برگزاری  تظاهرات دیگری را برنامه‌ریزی کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود در آن تظاهرات حدود ۴۰۰ نفر شرکت داشته باشند.

این تظاهرات در شرایطی در پایتخت آلمان برگزار می‌شود که مقامات این کشور از جمله «فرانک والتر اشتاین‌مایر» رئیس‌جمهور آلمان علیه برگزاری این تظاهرات موضع‌گیری کرده‌اند.

اشتاین‌مایر خواستار مقابله با هر گونه یهودستیزی شد و گفت: «ما نمی‌توانیم بپذیریم که یهودیان نتوانند در خیابان‌های آلمان کلاه مخصوص خود را بر سر بگذارند.»

«یواخیم هرمان» از مقامات ایالت بایرن گفت که برگزاری تظاهراتی در آلمان که شرکت‌کنندگان خواستار نابودی اسرائیل شوند،  اقدامی نفرت‌انگیز است.

سه‌شنبه گذشته «فلیکس کلاین» نماینده مبارزه با یهود ستیزی در دولت آلمان از مردم خواست تا در روز قدس کلاه مخصوص یهودیان را بر سر بگذارند.

راهپیمایی روز جهانی قدس  در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، دیروز همزمان با ایران در کشورهای مختلف اسلامی و عربی از جمله در عراق و سوریه با تاکید بر حمایت از ملت فلسطین و مسجدالاقصی و مخالفت با توطئه‌ها و طرح‌های دشمنان و در راس آن معامله قرن برگزار شد.

انتهای‌پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول