اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اعلام همبستگی دولت سوریه با فلسطین در روز قدس

وزارت خارجه سوریه ضمن اعلام همبستگی با فلسطین در روز قدس، بر هویت عربی قدس در فلسطین و جولان اشغالی در جنوب سوریه تأکید کرد.

اعلام همبستگی دولت سوریه با فلسطین در روز قدس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، امروز جمعه به مناسبت برگزاری روز جهانی قدس، هزاران نفر در سراسر جهان به خیابانها آمده یا می‌آیند تا بار دیگر حمایت خود را از مسئله فلسطین اعلام و سیاستهای رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

وزارت خارجه سوریه امروز تأکید کرد که روز قدس امسال با افزایش توطئه آمریکایی-صهیونیستی و برداشته شدن تمامی نقابهای دشمنی آمریکا با ملتهای عرب مقارن شده است.

یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: «تصمیمات دولت آمریکا این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که قدس و جولان دارای هویت عربی هستند».

خبرگزاری رسمی سوریه به نقل از این منبع گزارش داد که تمامی اراضی اشغالی و حقوق عربی با گذشت زمان ساقط نمی‌شود و دیر یا زود به صاحبان خود بازخواهد گشت.

این منبع ادامه داد: «در روزجهانی قدس، جمهوری عربی سوریه بار دیگر همبستگی کامل خود را با ملت قهرمان فلسطین و مردم استوار ما در جولان اشغالی سوریه اعلام می‌کند».

دمشق همچنین اعلام کرد که از آزادسازی تمامی اراضی اشغالی عربی، بازگشت جولان به سوریه و برپایی کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس حمایت نامحدود می‌کند.

انتهای پیام/ص

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول