اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پیشنهاد برگزاری اردوی تیم ملی جوانان بوکس در استان زنجان

جلسه هم‌اندیشی هیأت بوکس استان با حضور مسؤولان حوزه ورزش استان به منظور بررسی ظرفیت‌های این رشته ورزشی برگزار شد که در این جلسه پیشنهاد برگزاری اردوی تیم ملی جوانان بوکس ارائه شد.

پیشنهاد برگزاری اردوی تیم ملی جوانان بوکس در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه هم اندیشی سرپرست هیأت بوکس استان با اعضای هیأت و مربیان شهرستان‌ها با حضور مدیرکل و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.

سرپرست هیأت بوکس استان زنجان در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به ارائه گزارش عملکرد هیات در 25 روز تصدی خود به عنوان سرپرست هیأت بوکس استان پرداخته و همه مربیان و اعضای هیأت را به همدلی و کار بسیجی برای پیشبرد اهداف برنامه‌ریزی شده دعوت کرد.

نصرالله سائلی با بیان اینکه از ورزشکاران استان زنجان در رشته المپیکی بوکس انتظار زیادی وجود دارد، خاطر نشان کرد: در آینده‌ای نزدیک باید یکی از سکوهای تیمی در کشور را هدف قرار داده و با برنامه‌ریزی منظم به آن دست یابیم.

وی از ارائه پیشنهاد برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در استان زنجان به مسؤولین فدراسیون بوکس و سرمربی تیم ملی جوانان و همچنین تشکیل اتاق فکر در هیأت استان با حضور پیشکسوتان این رشته المپیکی خبر داد.

علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این جلسه حمایت همه جانبه خود را از هیأت بوکس استان اعلام و تاکید کرد: باید در بحث استعدادیابی و استعدادپروری اقدامات شایسته‌ای صورت گیرد تا در آینده با سرمایه‌گذاری و پرورش استعداد نهفته نونهالان و نوجوانان شاهد حضور قهرمانان بوکس استان در میادین بین‌المللی و ملی باشیم.

در ادامه جلسه از تنها داور ملی استان  امیر حسین صالحی زنجانی بابت فعالیت‌های ارزنده وی و حضور در مسابقات کشوری و بین‌المللی به عنوان داور و همچنین مربیان و معلمان فرهنگی شاغل در هیات بوکس آقایان علی صالح‌زاده،  فرشید امینی و عباس کاظمی تقدیر شد.

در پایان جلسه به پاس فعالیت ارزنده مربیان شهرستان‌ها لوح‌های تقدیر و همچنین احکام انتصاب مسؤولیت در هیأت استان به آن‌ها اعطا شد که این افراد شامل اسماعیل طاهری( رئیس کمیته پیشکسوتان استان)، سید خلیل صدیقی ( مشاور عالی سرپرست هیأت استان)، جلیل عباسی ( رئیس کمیته مربیان استان)، سعید نادری ( رئیس کمیته فنی استان)، امیرحسین صالحی ( رئیس کمیته داوران استان )، محسن خدادادی ( رئیس کمیته آموزش استان)، محمد دوستی(رئیس کمیته استعدادیابی استان)، غلامرضا گورکانی( رئیس کمیته فرهنگی و روابط عمومی استان) هستند.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول