اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شركت عليصدر با ساختار فعلی پيش رود

معاون عمرانی استاندار همدان با بيان اينكه ساختار تعریف شده علیصدر بسیار خوب است گفت: باید به کسانی که این ساختار را تعریف کردند دست مریزاد بگوييم.

 شركت عليصدر با ساختار فعلی پيش رود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمودرضا عراقی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه امروز مدیریت بسیار سخت شده است اظهار کرد: مدیریت، حوصله و آموزش‌های زیاد و تدبیر می‌خواهد تا خسته نشویم چون به خون شهدا بدهکاریم.

وی با تاکید بر اینکه ما در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کنیم ادامه داد: شرکت علیصدر دوران سختی را گذراند و در آن لحظات ایستادگی مدیران علیصدر بسیار مهم بود که اتفاقات خوبی رخ داد.

معاون عمرانی استاندار همدان با قدردانی از حمیدرضا یاری در کسوت مدیرعامل سابق علیصدر اظهار کرد: ایشان همواره حرکت رو به جلو و نگاه توسعه‌ای دارد و همین موضوع منجر به اتفاقات بزرگی می‌شود.

وی با بیان اینکه آقای درویشی که جای آقای یاری در مجموعه علیصدر فعالیت خواهد کرد نیز تک‌بعدی نیست و فراجناحی است گفت: امروز به این مدیران زیاد نیاز داریم.

عراقی در خصوص حاشیه‌هایی که در الحاق علیصدر به میراث فرهنگی بود اضافه کرد: علیصدر به اداره کل میراث فرهنگی کمک می‌کند و ما به این شرکت‌های خصوصی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه ساختار تعریف شده علیصدر بسیار خوب است و باید به کسانی که این ساختار را تعریف کردند دست مریزاد گفت ادامه داد: باید با همین ساختار پیش رود.

معاون عمرانی استاندار همدان بیان کرد: در بحث گردشگری سال قبل اتفاقات بزرگی افتاد که این ظاهر کار بود به طوری که برای اجلاس جهانی گردشگری زحمات زیادی کشیده شد و کار بی‌نقصی رخ داد.

وی با بیان اینکه برگزاری دو اجلاس بزرگ گردشگری طی سال قبل تمرینی برای همدان در انجام کار دسته جمعی بود گفت: ماحصل تضارب آرا و اختلاف سلیقه کار و تعامل در سال گذشته منجر به کار بزرگی در حوزه گردشگری شد.

عراقی تصریح کرد: امیدواریم این تغییر و تحولات در بهتر شدن گردشگری و توسعه شرکت علیصدر مثمر ثمر باشد و بتوان بهتر و بیشتر در حوزه گردشگری پیش رفت.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر نیز یکی از بخش‌های رونق اقتصادی را توحه به گردشگری دانست و گفت: در راستای این صنعت شغل‌های زیادی ایجاد می‌شود که امیدواریم با این امکانات خدادادی از جمله غار علیصدر بتوانیم این آثار را به دنیا معرفی و موجب رونق اقتصادی شویم.

مجید درویشی بیان کرد: امیدواریم با کمک مجموعه اعضای شرکت علیصدر بتوانیم آرزوی همدانی‌ها در ثبت جهانی غار علیصدر را محقق کنیم.

انتهای پیام/89003/ 10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول