اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

افطاری‌های تشریفاتی ماه رمضان در کردستان برچیده شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: افطاری‌های تشریفاتی ماه رمضان در کردستان برچیده شود.

افطاری‌های تشریفاتی ماه رمضان در کردستان برچیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: تمامی ارگان‌ها و ادارات وظیفه مهم و حساسی در حفظ و ترویج ارزش‌های انقلاب دارند.

وی تصریح کرد: آماده‌سازی نمازخانه‌ها و اجرای برنامه‌های قرآنی با حضور کارکنان ادارات مربوطه، پلمپ آبدارخانه‌ها، توجیه مسؤولین استانی و شهرستانی، خودداری از برپایی افطاری‌های تشریفاتی، توجه بیشتر به افراد بی‌بضاعت، فعال‌کردن تیم‌های رسانه‌ای، فراهم کردن برگزاری نماز جماعت، توجیه کارکنان در برخورد صحیح با ارباب‌رجوع و بسیاری اعمال دیگر باید در ماه رمضان مورد توجه قرار گیرد.

الله‌مرادی تاکید کرد: همه این موارد باید رعایت شود چرا که حفظ حرمت ماه رمضان یکی از دستورات مهم دین اسلام و بزرگان دین است.

وی افزود: در گام دوم انقلاب این امر مطرح است که به شعارهایی که از طرف رهبر عظیم‌الشان انقلاب در نامگذاری سال‌ها انجام می‌شود عمل کنیم و صرفا آنها را در قالب شعار نبینیم.

الله‌مرادی همچنین خاطرنشان کرد: توجه به جوانان در گام دوم انقلاب بسیار مهم است زیرا آنها هستند که این انقلاب را در آینده سر پا نگه می‌دارند و برای تحقق اهداف انقلاب تلاش خواهند کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان بیان کرد: تمامی ارگان‌ها و ادارات وظیفه مهم و حساسی در حفظ و ترویج ارزش‌های انقلاب دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: توجه به امر تولید و استحکام پایه‌های اقتصاد کشور توسط جوانان و کوتاه‌کردن دست دلالان از اقتصاد بسیار حائز اهمیت است و مسؤولین باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

الله‌مرادی به محور سوم انقلاب نیز اشاره و تصریح کرد: توجه به بحث فرهنگی و اجتماعی جامعه و حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی که در استان کردستان سپاه پاسداران جلودار آن است بسیار امر مهم و حساسی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2330/79

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول