اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

مشارکت اقتصادی زنان از طریق کسب و کارهای خانگی

معاون توسعه کارافرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رویکرد وزارت کار طی دو سال اخیر متاثر از فضای اقتصادی، روند خوبی پیش گرفته شد ولی کسب و کارهای خانگی می تواند به مشارکت اقتصادی زنان کمک کند.

مشارکت اقتصادی زنان از طریق کسب و کارهای خانگی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و‌دانشگاهی خبرگزاری فارس، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم امضای تفاهم نامه که صبح امروز در پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاددانشگاهی برگزار شد، گفت: در بازه زمانی چند ساله نتایج خوبی از این نوع همکاری وجود داشته است، معمولا ابزار اصلی دولت، وام و مجوز است و مصداق دقیق آن کسب و کار خانگی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این دوره که همکاری ما با جهاد شکل گرفت دستاوردهای خوبی بدست آوردیم، از حکمرانی اقتصادی ما نمی توان انتظار داشت که از حدی بالاتر رود.

منصوری گفت: رویکرد وزارت کار طی دو سال اخیر متاثر از فضای اقتصادی، روند خوبی پیش گرفته شد ولی کسب و کارهای خانگی می تواند به مشارکت اقتصادی زنان کمک کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه به ۴۱ درصد مشارکت اقتصادی رسیدیم اما سهم بانوان در این درصد، زیاد نیست البته همکاری بین دستگاه‌ها با مدیریت معاون رئیس جمهور در امور زنان شکل گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول