اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تعداد مربیان بین‌المللی شطرنج ایران 3 برابر روسیه است

نایب قهرمان آماتورهای اروپا از کشور پرتغال گفت: تعداد مربیان بین‌المللی کشور ایران بیش از 3 برابر تعداد مربیان کشور پهناوری همچون روسیه است

تعداد مربیان بین‌المللی شطرنج ایران 3 برابر روسیه است

پائلو فانین، نایب قهرمان آماتورهای اروپا از کشور پرتغال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: سطح فنی ورزشکاران شطرنج ایرانی بسیار بالاتر از رتبه آن‌ها‌ست و شاهد هستیم به استناد سایت فدراسیون جهانی شطرنج  کشور تعداد مربیان بین‌المللی کشور ایران بیش از 3 برابر تعداد مربیان کشور پهناوری همچون روسیه است.

نایب قهرمان آماتورهای اروپا از کشور پرتغال ادامه داد: این مربیان می‌توانند سطح فنی ورزشکاران ایران در این رشته ورزشی را ارتقا دهند و به‌زودی شاهد درخشش ورزشکاران ایرانی در این عرصه خواهیم شد.

فانین در ارزیابی سطح مسابقات با به‌کار بردن یک ضرب‌المثل پرتغالی، یادآور شد: با توجه به لیست شرکت کنندگان این مسابقه قطعا شاهد برگزاری مسابقات جذابی خواهیم بود و قطعا در این مسابقات «خون تازه‌ای در رگ‌های ما جریان خواهد گرفت».

وی همچنین با اشاره به رونمایی از کتاب خود در حاشیه این مسابقات، گفت: قصد دارم در حاشیه این مسابقات از کتاب جدید خود با نام «شطرنج برای پیرمردها نیست» رونمایی کرده و به علاقمندان به این رشته معرفی کنم.

نخستین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام بیستون به مدت یک هفته تا 14 اردیبهشت‌ماه در بیستون کرمانشاه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول