اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مسؤولان مبلغ جایزه مسابقات بین‌المللی ورزشی را افزایش دهند

استاد بزرگ شطرنج ایران گفت: مسؤولان برای جذب بیشتر ورزشکاران خارجی در مسابقات بین‌المللی با توجه به قیمت دلار، لازم است مبلغ جایزه این مسابقات را افزایش دهند.

مسؤولان مبلغ جایزه مسابقات بین‌المللی ورزشی را افزایش دهند

همایون توفیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی شطرنج جام بیستون خیلی دیر به برنامه‌های فدراسیون شطرنج اضافه شد و همین مساله سبب کاهش حضور ورزشکاران بزرگ داخلی و خارجی در این مسابقات شد از طرفی اگر مسؤولان این مسابقات خواهان افزایش مهمان‌های خارجی هستند باید با توجه به قیمت دلار، مبلغ جایزه این مسابقات را افرایش دهند.

این استاد بزرگ شطرنج ایران ادامه داد: در مسابقات جام پایتخت و یا جام خزر در شطرنج کشور شاهد حضور بیش از 60 نفر از ورزشکاران خارجی هستیم، اما با توجه به برگزاری نخستین دوره از این مسابقات در استان کرمانشاه سطح شرکت کننده های داخلی و خارجی از سطح قابل قبولی برخوردار است.

وی با اشاره به وقوع زلزله و سیل اخیر در غرب کشور و استان کرمانشاه، یادآور شد: بسیار خوشحال هستم که بعد از اتفاقات اخیر در غرب کشور و استان کرمانشاه شاهد برگزاری این‌چنین مسابقاتی هستیم و با توجه به پتانسیل بالای استان کرمانشاه در ورزش شطرنج ، قطعا برگزاری این مسابقات کمک بسیار زیادی به رشد و توسعه شطرنج در این منطقه خواهد کرد.

توفیقی در خصوص نتایج برگزاری مسابقات معتبر شطرنج در استان کرمانشاه، گفت: علی‌رغم بالا بودن سطح پتانسیل شطرنج استان کرمانشاه، ورزشکاران این استان به این‌چنین مسابقاتی نیاز دارند تا با رقابت با سایر ورزشکاران داخلی و خارجی، سطح خود را ارزیابی کنند.

انتهای پیام/پ/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول