اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

از تأسیس بیمارستان رودهن در دانشگاه آزاد تا سند مالکیت منطقه «گلاهک»

فرماندار شهرستان دماوند با بیان این که بیمارستان رودهن در دانشگاه آزاد اسلامی تاسیس خواهد شد، گفت: سند مالکیت منطقه گلاهک تعیین و تکلیف می شود.

از تأسیس بیمارستان رودهن در دانشگاه آزاد تا سند مالکیت منطقه «گلاهک»

به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن، مجید صفری فرماندار شهرستان دماوند صبح امروز در جلسه پرسش و پاسخ مسوولان و مردم که در مسجد جامع رودهن برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلاتی که در رودهن وجود دارد نبود بیمارستان است که سال ها در این باره اقداماتی صورت گرفته است اما متاسفانه تا کنون به عمل نرسیده است.

وی ادامه داد: طی جلسه ای که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد تصمیمات خوب و موثری در خصوص احداث بیمارستان با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گرفته شد و مقرر شد طی مصوبه ساخت بیمارستان بخش رودهن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن آغاز شود.

فرماندار شهرستان دماوند به دیگر مشکلات از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن پرداخت و تصریح کرد: با توجه به موقعیت خاص دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و کم شدن دانشجو مشکلات اقتصادی برای این دانشگاه به وجود آمد و برای این که دانشگاه به نقطه اوج خود بازگردد می توان با ساخت بیمارستان به آن کمک کرد.

صفری در خصوص منطقه گلاهک خاطر نشان کرد: در خصوص اختلافی که بین جهاد کشاورزی و ثبت اسناد در منطقه گلاهک وجود دارد، جلسه های متعددی برگزار شده و مقرر شد هر دو اداره تلاش نمایند تا از مشکلات کاسته شود.

وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم تا سند مالکیت گلاهک تعیین و تکلیف شود و مردم بدانند سند مالکیت دال بر داشتن مجوز ساخت نیست و افرادی که سند دارند اما مجوز ساخت در گلاهک را ندارند باید طبق قانون به دنبال مجوز های مربوطه روند.
 

تقاضای انشعاب گاز در رودهن بیش از حد مجاز است
 

فرماندار شهرستان دماوند در خصوص انشعابات گاز در بخش رودهن تصریح کرد: در سال گذشته حدود ۲ هزار تا علمک گاز در بخش رودهن به ویژه در منطقه گلاهک نصب شده است که تقاضای انشعاب گاز بیش از حد مجاز است.
وی اضافه کرد: از پیمانکار اداره گاز هم تقاضا کردیم در سال جدید اعتبار را افزایش دهند تا در خصوص نصب علمک گاز و تحویل انشعاب به مردم مشکلی به وجود نیاید.

شورای مشورتی جوانان در رودهن فعال است
 

صفری خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید داشتند نقش و مشاوره جوانان در پیشرفت کشور است و ما به این عمل رسیده ایم و در کل شهرستان دماوند از کارگروه های مختلف که از جوانان تشکیل شده است بهره‌مند می شویم.
فرماندار شهرستان دماوند افزود: شورای مشورتی جوانان در رودهن با یازده کارگروه فعالیت دارند و به تمام ادارت توصیه می کنیم حتما از جوانان بهره مند شوند.

وی در خصوص فعالیت رستوران ها و اغذیه فروشی ها در ماه مبارک رمضان هم نکته هایی را گفت و تاکید کرد: ماه مبارک رمضان حرمت خاصی دارد و ماه استثنایی است و همانطور که در شورای امر به معروف شهرستان تصویب شد، مقرر شد هیچ رستورانی و اغذیه فروشی در سطح شهر در طول روز به حرمت ماه مبارک رمضان مجوز طبخ و سرو غذا را ندارند و آن دسته از رستوران دارانی که بین شهری محسوب می شوند جهت ارائه خدمات به مسافران حتما مجوزهای لازم را در خصوص طبخ غذا در طول روزهای ماه مبارک رمضان کسب نمایند.

صفری اضافه کرد: از تمامی نهاد ها به خصوص نهاد ها و ارگان های نظارتی درخواست داریم در ماه مبارک رمضان جدیت تمام به کار ببخشند و از هم وطنان درخواست داریم در صورت مشاهده تخلف رستوران داری آن را به نهاد های ذیربط گزارش دهند و آن ها موظف به برخورد هستند.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان به برخی دیگر سوال ها پاسخ کوتاه داد و بیان کرد: با هم دلی مردم و مسوولان بخش رودهن مطمئن هستم مشکلاتی که بعضا مشاهده می شود به مرور زمان حل خواهد شد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند سال رونق تولید همه با هم همت کنیم تا به شعار سال تحقق بخشیم.
انتهای پیام/ 67029/الف40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول