اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تقدیر مجمع نمایندگان اصفهان از خبرگزاری فارس

در حاشیه جلسه امروز مجمع نمایندگان استان اصفهان از مدیر خبرگزاری فارس اصفهان تقدیر به عمل آمد.

تقدیر مجمع نمایندگان اصفهان از خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان صبح امروز با حضور استاندار اصفهان، نمایندگان مجلس، مدیران کل و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی به میزبانی شهرستان فلاورجان برگزار شد.

در بخشی از این جلسه از علی صالحی مدیر خبرگزاری فارس استان اصفهان به پاس تلاش‌های گسترده رسانه‌ای در کنار نمایندگان مجلس برای پیگیری مطالبات مردم، با اهدای لوح تقدیر و تندیس، تجلیل شد.

 

 

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان: فارس در کشور و اصفهان یک مجموعه انقلابی و پای‌کار است

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی، رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در این جلسه اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مهم عرصه خبر، انعکاس مطلوب، دقیق و صریح اخبار است چراکه رسالت خبرنگاران بسیار سنگین است و نباید فضای مقدس رسانه به درج اخبار کذب و درج شایعه‌ها آلوده شود که در این زمینه باید از خبرگزاری فارس تشکر کرد که همکاری مطلوبی را با مجمع نمایندگان استان اصفهان داشته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان افزود: خبرگزاری فارس توانسته به‌ خوبی از عهده رسالت یک مجموعه در عرصه خبر برآید و نقش خود را در این زمینه به‌ خوبی ایفا کند، و در حال حاضر به‌عنوان پربیننده‌ترین خبرگزاری در عرصه کشوری به شمار آید که این نشان از یک مجموعه انقلابی و پای‌کار در عرصه انتقال خبر خوب به مخاطبان است.

وی در ادامه با درخشان توصیف کردن عملکرد خبرگزاری فارس در سطح کشور و استان اصفهان، به نمایندگی از اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان از تلاش های صورت گرفته در دفتر اصفهان خبرگزاری فارس تشکر و برای این مجموعه آرزوی موفقیت داشت.

موسوی‌لارگانی در پایان گفت: امید است هم چون گذشته شاهد رشد هرچه مطلوب  این خبرگزاری در عرصه کشوری و بین‌المللی باشیم؛ انتظار می‌رود که همه خبرنگاران برای وحدت‌آفرینی و اعتلای نظام جمهوری اسلامی، اطلاع‌رسانی را در نهایت دقت دنبال کنند.

نیروی خط‌شکن جنگ رسانه‌ای می‌مانیم

علی صالحی نیز در سخنان کوتاهی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خبرگزاری فارس با اولویت حفظ و توسعه منافع و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیگیری صریح و بی‌واسطه مطالبات مردم را وظیفه اصلی خود می‌داند به خصوص امروز که بمباران توپخانه‌های رسانه‌ای دشمن به دنبال بازنمایی واقعیت، تغییر محاسبات و ایجاد اختلال ادراکی در افکار عمومی ایران است.

مدیر خبرگزاری فارس استان اصفهان ضمن تقدیر از توجه ویژه نمایندگان مردم استان اصفهان به عرصه رسانه و فعالیت موثر مجمع نمایندگان در زمینه اطلاع‌رسانی دقیق و امیدبخش به مردم تأکید کرد: به لطف الهی در تلاش هستیم تا با نیروی جوانان نخبه انقلابی متخصص و خلاق و در نظر گرفتن سرعت بالای تحولات در حوزه سرمایه اجتماعی و بسترهای اطلاع‌رسانی، همچون سال‌های اخیر بی‌توجه به مانع‌تراشی‌ها و صف‌بندی‌های سهم‌خواهانه، نیروی خط‌شکن در خط مقدم جنگ رسانه‌ای حق علیه باطل بمانیم.

انتهای پیام/63097/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول