اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توسط مسؤولان سپاه صاحب الزمان صورت گرفت

تقدیر از «فارس» اصفهان به عنوان رسانه فعال حوزه ایثار و مقاومت

در مراسم تقدیر از رسانه‌های برتر و فعال در حوزه فرهنگ ایثار و مقاومت از مدیر، سردبیر و عکاس خبرگزاری فارس اصفهان توسط مسؤولان سپاه صاحب الزمان استان اصفهان تقدیر شد.

تقدیر از «فارس» اصفهان به عنوان رسانه فعال حوزه ایثار و مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، طی مراسمی از رسانه‌های برتر حوزه فرهنگ ایثار و مقاومت استان اصفهان در سال 97، توسط فرماندهی و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان تقدیر شد.

در این مراسم علی صالحی مدیر دفتر خبرگزاری فارس در اصفهان، سیدمحسن طباطبایی معاون خبر صداوسیمای مرکز اصفهان و سعید ساکت سرپرست خبرگزاری تسنیم در اصفهان به عنوان مدیران رسانه‌های فعال در نشر فرهنگ بسیجی و انقلابی با اهدای لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.

همچنین در بخشی از این مراسم از تلاش‌های محمدحسین امینی‌هرندی و حمیدرضا نیکومرام، سردبیر و عکاس خبرگزاری فارس اصفهان نیز به صورت جداگانه تقدیر شد.

در ادامه نیز تعدادی از خبرنگاران فعال در این حوزه از جمله فیروزآبادی از خبرگزاری رسا، پارسادوست و زین‌الدین از روزنامه زاینده‌رود، صالحی و نصیری از خبرگزاری تسنیم، ساغری، پورصدری، سهیلی‌پور از صدا و سیما، کشاورز از خبرگزاری ایمنا و کامران از خبرگزاری ایرنا مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

حاج‌صادقی: خبرنگاران وظیفه‌ای مشابه با حضرت زینب (س) دارند

در این مراسم رحمت‌اله حاج‌صادقی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی اظهار داشت: در روایتی از پیامبر اکرم (ص) سه مؤلفه برای پیشبرد یک جامعه برشمرده شده است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان توضیح داد: آن کسی که چرخ اقتصاد را می‌گرداند و آن سربازی که دفاع کرده و امنیت کشور را ایجاد می‌کند، دو شاخصه هستند و در کنار این دو مؤلفه موضوع تبلیغ و اطلاع‌رسانی است که اگر نباشد زحمت دو گروه اول به نتیجه نمی‌رسد.

وی تاکید کرد: اگر حضرت زینبی (س) و امام سجادی (ع) نبودند که واقعه کربلا را بعد از آن اطلاع‌رسانی کنند، آن وقایع در آن سرزمین می‌ماند؛ خبرنگاران وظیفه‌ای مشابه با حضرت زینب (س) دارند آن هم در عصر حاضر که می‌توان گفت دنیا بر دوش تبلیغات و رسانه‌هاست.

سردار فدا: نقش رسانه‌ها در مقابله با فتنه دشمنان

در ادامه سردار مجتبی فدا جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان نیز عنوان کرد: اصفهان سال سختی را پشت سر گذاشت، از تحریک اعتراضات مردمی در اوایل سال تا حادثه کور تروریستی که منجر به شهادت 27 پاسدار مدافع وطن شد.

وی افزود: تلاش‌های مختلفی از سوی دشمنان این کشور صورت گرفت تا زندگی مردم دچار خلل شود اما این اتفاق رخ نداد؛ البته نباید نقش رسانه‌ها را در این رابطه نادیده گرفت.

فدا با اشاره به شهادت جمعی از پاسداران لشکر 14 امام حسین یادآور شد: در طول 40 سال گذشته دو بار مردم اصفهان مورد تعریف و تمجید ویژه ولی‌فقیه قرار گرفته‌اند؛ یکی مربوط به تشییع 370 شهید در آبان 61 و از سوی امام راحل بود و دیگری بعد از تشییع 27 شهید در 27 بهمن 97 از سوی رهبر انقلاب.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان اذعان کرد: نارسایی در جامعه ما وجود دارد، گرانی هست، مشکلات مردم را می‌رنجاند اما با نظام قهر نیستند و این را می‌تواند از حضور در راهپیمایی 22 بهمن برداشت کرد.

وی با اشاره به رویارویی 40 ساله ایران به جهان سلطه تاکید کرد: در ابتدای انقلاب، کل منطقه در سیطره آمریکا بود و حالا پس از 40 سال از همه جا فراری هستند؛ در گام دوم انقلاب باید به سمت حرکت‌های آفندی برویم و از موضع انفعال خارج شویم.

فدا در پایان با اشاره به فعالیت‌های مجموعه سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: اگر بخواهم ریز فعالیت‌های انجام شده از سوی سپاه را ذکر کنیم لیست بلندبالایی خواهد شد، از اصحاب رسانه این انتظار را داریم که اقداماتی را که به ویژه در مناطق محروم انجام می‌شود اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/63064/ص20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول