اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

ساخت ۱۵۰ خانه از سوی مساجد مرکز و جنوب تهران برای سیل‌زدگان

مدیر ناحیه شهید نواب صفوی مساجد تهران گفت: نمازگزاران مساجد مرکز و جنوب تهران، بناست در قالب طرح «هر مسجد یک‌خانه» ۱۵۰ خانه برای مردم سیل‌زده کشور احداث می‌کنند.

ساخت ۱۵۰ خانه از سوی مساجد مرکز و جنوب تهران برای سیل‌زدگان

حجت‌الاسلام مجیدی مدیر ناحیه شهید نواب صفوی امور مساجد تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و هیأت خبرگزاری فارس در تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های مساجد مرکز و جنوب تهران در راستای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان کشور در قالب طرح «جهاد همبستگی ملی» اظهارداشت: به دنبال حادثه تأسف‌برانگیز سیل در برخی استان‌های کشور طرح «جهاد همبستگی ملی» برای جبران خسارات و کمک به مردم مناطق سیل‌زده در حال اجراست که در قالب این طرح بناست مساجد کشور در قالب طرح «هر مسجد یک‌خانه» به مردم این مناطق کمک‌رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۶۰ مسجد این ناحیه فعال و برخوردار برای کمک‌رسانی در این طرح هستند، افزود: بنا شده است در قالب این طرح مساجد خود با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، ساخت خانه‌ها را متقبل شوند که پیش‌بینی می‌شود، ۱۵۰ خانه احداث شود.

مجیدی اضافه کرد: مساجد مناطق مرکز و جنوب تهران شامل مناطق ۱۰، ۱۱، ۱۶ و ۱۹ در قالب ناحیه شهید نواب صفوی امور مساجد تهران مدیریت می‌شوند که این مساجد پیش‌ از این در گام نخست ۲۵۰ میلیون تومان،‌ کمک‌های نقدی برای مردم این مناطق جمع‌آوری‌ و ارسال کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول