اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

امانی: همچنان مشکل کم آبی داریم

عضو شورای شهر تهران به بارندگی‌های اخیر اشاره کرد و گفت: بارش‌ها باعث پُر شدن سفره‌های زیرزمینی نشده است و همچنان مشکل کم آبی داریم.

امانی: همچنان مشکل کم آبی داریم

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در صد و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران از بختیاری مدیرعامل آب و فاضلاب شهر تهران پرسید شما گفتید ۱۱۸ درصد بارش‌ها افزایش داشته است من می‌پرسم آیا سفره‌های زیر زمینی را تقویت کرده؟ به نظر می‌رسد این امر صورت نگرفته است.

وی گفت: شما در آب و فاضلاب این مسؤولیت را برعهده دارید که به مردم آگاهی‌رسانی‌ کنید که نیاز به کنترل مصرف آب وجود دارد و نباید بی محابا آب استفاده کنند.

امانی گفت: من سوال دیگرم این است که کنتورهای آب چرا مثل برق غیر مشترک نیست؟ که محسن هاشمی گفت: می‌شود کنتورها را جدا کرد و  این موضوع حل شده است.

بهاره آروین عضو دیگر شورای شهر خطاب به بختیاری گفت: اولویت‌بندی هزینه‌کردها در کجا تصمیم‌گیری شده است؟ شما ۱۱۰۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۳ از مردم گرفته‌اید در حالی که شبکه ساخته شده به دلیل عدم ساخت تصفیه خانه قابل استفاده نیست.

وی افزود: به نظر می‌رسد باید به موضوع ساخت همه بخش‌های این شبکه توجه کرد تا چند سال بعد نگوییم هنوز نمی‌شود از شبکه استفاده کرد.

آروین گفت: شما می‌توانید به اعضای شورای شهر این اطمینان را دهید که ۵ سال آینده به کدام نقطه رسیده اید؟

مسجد جامعی عضو‌ دیگر شورای‌شهر هم گفت: این مصوبه (مصوبه اختصاص بودجه به شبکه فاضلاب تهران) برای سال ۹۴ بوده است و‌ قرار بود تا ۹۶ به پایان برسد اما این موضوع انجام نشد و تا ۹۷ تمدید شد اما الان آمده‌اند باز هم برای سال ۱۴۰۲ تمدید کنند.

وی افزود: گزارش ارائه شده خوب بود اما در این سند یک تفاوتی با سندهای قبلی وجود داشت که ما امروز با سندهای مربوط به پروژه آبرسانی مستمر هم روبرو شدیم و فهمیدیم کار خوبی در آن حوزه انجام شده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: فرار آب در سد لار موضوع مهمی است و باید یک ترتیب درستی برای این موضوع اتخاذ شود زیرا در هیچ جای دنیا اینگونه نیست.

وی در بخش دیگری از مطالبش گفت: آب بخش عمده از رودهای البرز به تهران می‌آید و در نهایت در یک چرخه مصرف می‌شود اما ما نفهمیدیم چرا همچنان می‌گوییم سفره‌های آب زیرزمینی پُر نمی‌شود پس این آب به کجا می‌رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول