اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خدمت‌رسانی طلاب زنجانی به مردم سیل‌زده شادگان

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از خدمت‌رسانی طلاب زنجانی به مردم سیل‌زده شادگان خبر داد.

خدمت‌رسانی طلاب زنجانی به مردم سیل‌زده شادگان

حجت‌الاسلام رضا مصطفوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمک‌رسانی به سیل‌زدگان یک وظیفه همگانی است.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان طلاب استان زنجان نیز همانند سایر اقشار جامعه راهی منطقه شده‌اند، افزود: برای حضور این قشر گروه‌هایی برای ارزیابی اولیه به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون براساس نیاز ۴۲ نفر از طلاب حوزه علمیه ابهر در منطقه حضور دارند، گفت: ماموریت این طلاب کمک‌رسانی و امدادرسانی به روستائیان سیل‌زده استان خوزستان است.

مصطفوی با بیان اینکه گروه دیگری از روحانیون استان زنجان در شهر پلدختر استان لرستان حضور داشتند، گفت: با توجه به پایان ماموریت این گروه به استان زنجان بازگشته‌اند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان همواره در حال دروغ‌گویی و سم‌پاشی علیه طلاب و روحانیون هستند، ادامه داد: حضور طلاب، بسیج و سپاه در مناطق سیل‌زده ضمن دلگرمی اهالی مناطق سیل‌زده، نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ذات کار طلاب فعالیت فرهنگی است، افزود: در حالی که در این مرحله کار طلاب خدمت‌رسانی است، اما در کنار آن کار فرهنگی مانند اقامه نماز جماعت، پاسخ به شبهات و ... انجام می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول