اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان:

حقوق یک روز کارکنان کمیته امداد برای کمک‌ به سیل‌زدگان اختصاص یافت

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مساعدت به استان‌های سیل‌زده گفت: در همین راستا حقوق یک روز کارکنان کمیته امداد برای کمک‌ به سیل‌زدگان اختصاص یافت.

 حقوق یک روز کارکنان کمیته امداد برای کمک‌ به سیل‌زدگان اختصاص یافت

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن اظهار همدردی با هموطنان سیل‌زده اظهار کرد: وظیفه انسانی و مسلمانی ماست که در این شرایط سخت به فکر عزیزان سیل زده باشیم و با کمک های خود در کاهش آلام آنان تلاش کنیم لذا به منظور حمایت از هموطنان مناطق سیل‌زده معادل حقوق یک روز کارکنان به کمک‌های انسان دوستانه برای این مناطق اختصاص می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: البته در همین راستا از چند روز قبل دفاتر این نهاد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردم خیر و نوع‌دوست استان زنجان برای هموطنان سیل‌زده است و به این منظور شماره حساب ملی 0108640425009،شماره کارت مجازی 6037-9911-9952-1133 و سامانه پرداخت ≠ 024*8877*و تلفن گویای 0968877 به این امر خداپسندانه اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته نیز همشهریان زنجانی نوع‌دوستی خود را به نمایش گذاشته و کمیته امداد را در خدمت‌رسانی به محرومان یاری کرده‌اند، افزود: بر همین اساس حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد زنجان از حوزه‌های فعال این نهاد در استان بوده است.

صفری یکپارچه و همسو عمل کردن و شناخت منفعت‌های ناقص و تبدیل آن به منفعت‌های کامل را یکی از عوامل موثر در بهره‌گیری بیشتر از مشارکت‌های مردمی عنوان کرد و گفت: بر همین اساس در بحث صدقات، زکوات، مراکز نیکوکاری و جشن نیکوکاری، پیوند با دستگاه‌هایی مثل آموزش و پرورش و بسیج این امر محقق شده و در سال جدید نیز با بالا بردن ضریب حضور و نفوذ الکترونیکی کردن امور ،کم کردن هزینه‌ها این بخش نیز تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول