اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

شانزدهمين نمايشگاه بين المللي مبل ازبکستان آغاز به کار کرد+تصاویر

شانزدهمين نمايشگاه بين المللي مبل ازبکستان «MebelExpo Uzbekistan 2019» در مركز نمايشگاهي بين المللي «اوز.اكسپو.مرکز» شهر «تاشكند» آغاز به كار كرد.

شانزدهمين نمايشگاه بين المللي مبل ازبکستان آغاز به کار کرد+تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مبل ازبکستان «MebelExpo Uzbekistan 2019» روز چهارشنبه در مرکز نمایشگاهی بین المللی «اوز.اکسپو.مرکز» شهر «تاشکند» آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که توسط شرکت نمایشگاه‌های بین المللی «Iteca Exhibitions» برگزار شده است، نمایندگان 107 شرکت از 15 کشور جهان از جمله اتریش، بلاروس، آلمان، ایتالیا، قزاقستان، چین، لهستان، روسیه، رومانی، اسلوونی، ترکیه، اوکراین، فنلاند، سوئد، و ازبکستان کالاهای روز خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه بین المللی مبل ازبکستان هر سال برگزار و در این نمایشگاه رایزنی درباره بهترین تولیدکنندگان تجهیزات صنایع چوب، دستگاه‌ها، مبل‌ها و انواع رنگ‌ها انجام می‌گیرد.

این نمایشگاه برای تولیدکنندگان داخلی و خارجی امکان گسترش همکاری متقابل، عرضه تولیدات روز و انعقاد قراردادهای مفید را فراهم می‌کند.

امسال در این نمایشگاه بیشتر شرکت‌ها از  3 کشور از جمله 16 شرکت از چین، 14 شرکت از روسیه و 9 شرکت از ترکیه حضور پیدا کردند.

این نمایشگاه بین المللی که توسط شرکت نمایشگاه‌های بین المللی «Iteca Exhibitions» با همکاری وزارت سرمایه گذاری و بازرگانی خارجی ازبکستان و اتاق بازرگانی و صنایع ازبکستان برگزار می‌شود تا 26 آوریل به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول