اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

حضور ایران در نمایشگاه‌ بین‌المللی صنایع ازبکستان+تصاویر

نمایشگاه بین المللی صنایع ازبکستان با حضور بیش از 150 شرکت از کشورهای مختلف جهان از جمله شرکت های جمهوری اسلامی ایران آغاز به كار كرد.

حضور ایران در نمایشگاه‌ بین‌المللی صنایع ازبکستان+تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، نمایشگاه بین‌المللی صنایع در مرکز نمایشگاهی بین‌المللی «اوزاکسپومرکز» شهر تاشکند با حضور بیش از 150 شرکت از 16 کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران، اتریش، ارمنستان، بلاروس، آلمان، هند، قزاقستان، چین، لیتوانی، روسیه، ترکیه، اوکراین، فرانسه، سوئیس، سوئد و ازبکستان آغاز به کار کرد.

 این نمایشگاه بین‌المللی شامل بخش‌های «فن آوری‌های تخصصی»، «فن‌آوری‌ها و تجهیزات برای صنایع معدن»، «فلزسازی و ماشین سازی»، «صنایع شیمیایی»، «صنایع پلاستیک» و «پلی‌گرافی و بسته‌بندی» است.

نماینده ایران در این نمایشگاه گفت: واحدهای صنعتی جمهوری اسلامی ایران حدود 15 واحد در زمینه های سیلندر گاز و دیگهای بخار، فوم و قطعات خودرو و راه سازی حضور دارند که توسط مردم و صنعتگران ازبکستان مورد استقبال گرم قرار گرفت.

«محمد حسین زاده» افزود: در این نمایشگاه تخصصی صنعت ایران برای ازبکستان بسیار مفید می‌باشد و امیدواریم که در این نمایشگاه قراردادهای تجاری زیادی منعقد شود.

نماینده ایران در این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه ها می توانند مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دو کشور را بیش از پیش افزایش دهند.  

مدیر عامل شرکت «آسیا ماسه ساز» نیز در این نمایشگاه بین المللی گفت: شرکت صنعتی «آسیا ماسه ساز» واحد تولید کننده و صادر کننده ماشین آلات راه سازی و ساختمانی است.

«بهنام فتحی» ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر رونق تولید و اقتصاد مقاومتی ما تلاش داریم صادرات را که یکی از مقوله های اصلی رونق تولید است هدف اصلی شرکت قرار دهیم و بتوانیم خدمتی به کشور اسلامی عزیزمان انجام دهیم.

مدیر عامل شرکت «آسیا ماسه ساز» خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بسیار مناسب سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بین جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان بازار بسیار خوبی برای شرکت های ایرانی پیش بینی می کنیم.

فتحی در پایان اظهار داشت: امیدواریم که مسئولین دست اندرکار در امر صادرات حمایت لازم را به عمل بیاورند تا بتوانیم بهتر در کشور ازبکستان فعالیت کنیم.

نمایشگاه بین‌المللی صنایع با همکاری وزارت حالت‌های فوق‌العاده، کمیته دولتی زمین شناسی و منابع معدنی ازبکستان، شرکت سهامی «اوز.اتویول»، شرکت سهامی «اوز.کیمیا.صنعت»، اتاق بازرگانی و صنایع ازبکستان و شهرداری تاشکند برگزار می‌شود و تا 29 مارس سال 2019 میلادی به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول