اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه 540 هزار جوان دارد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه به حضور‌ 540 هزار جوان در استان اشاره کرد و گفت: 483 انجمن مردم نهاد در استان فعال است.

کرمانشاه 540 هزار جوان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جشنواره امید، نشاط و تجلیل از جوانان برتر استان و شهرستان کرمانشاه به همت اداره‌کل ورزش و جوانان استان پیش از ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر این اداره‌کل با حضور مسؤولان مختلف استان و جمعی از سازمان‌های مردم نهاد برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: با توجه به حضور 540 هزار جوان در استان کرمانشاه که حدود یک‌چهارم جمعیت استان را تشکیل می‌دهند، این استان از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالای در نیروی مولد و محرک جامعه برخوردار است.

علیرضا گودرزی خاطرنشان کرد: حضور این تعداد جوان که بخشی از آن‌ها را نخبه‌ها، قهرمانان ورزشی و مدیران برتر تشکیل می‌دهند نشان می‌دهد استان کرمانشاه در بحث سرمایه‌های انسانی یک استان ثروتمند است و همین مساله مسؤولیت مدیران استان را بیش از پیش می‌کند.

وی ادامه داد: مسؤولان استان با استفاده از مشاوران جوان در کنار خود، زمینه حضور جوانان در مدیریت را فراهم کرده‌اند، چرا که تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از موفقیت‌های مختلفی است که به وسیله جوانان به دست آمده است.

گودرزی با اشاره به آمار سمن‌های ثبت شده در استان کرمانشاه، یادآور شد: 483 انجمن مردم نهاد در استان فعال است که اگر هر یک از این سمن‌ها در طول سه برنامه برای ایجاد شور و نشاط در جامعه و ترویج سبک ایرانی اسلامی برنامه‌هایی ارائه دهند نقش بسیار موثر در تحقق این مهم خواهند داشت.

وی در بخشی از صحبت‌های خود به فعالیت‌های صورت گرفته در اداره‌کل ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته فعالیت‌های خوبی توسط اداره‌کل ورزش و جوانان اجرا شده که در سال جدید  در نظر داریم در 80 روستاهای بالای 700 نفر زمین‌های ورزشی را طراحی و اجرا کنیم همچنین با همکاری شهرداری کرمانشاه 13 زمین چمن تمرین مینی فوتبال در سطح شهر و آماده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

*بزرگترین خانه جوان کشور در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در ادامه یادآور شد: به زودی شاهد بهره‌برداری از یکی از بهترین و بزرگترین خانه‌های جوان کشور در استان کرمانشاه با اعتبار بیش از 5 میلیارد تومان خواهیم بود.

صابر رحیمی ادامه داد: در گذشته خانه جوان مکانی به صورت اجاره‌بها بود، اما با پیگیری‌های صورت گرفته موفق شدیم اعتبار مناسب را جذب کرده و اقدام به تهیه یکی از بهترین خانه‌های جوان استان کرمانشاه با امکانات و مساحت قابل قبول کنیم.

رحیمی ادامه داد: همچنین در حال پیگیری برای احداث خانه جوان اسلام آبادغرب هستیم و این شهرستان نیز در آینده نزدیک دارای خانه جوان خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته در اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طی سال گذشته استان کرمانشاه با برگزاری جام تختی، جشنواره صخره‌نوردی بیستون و میزبانی از رئیس‌های فدراسیون‌های ورزشی به همت جوانان ورزشکار استان سال پرکاری را سپری کرد.

رحیمی افزود: در سال جدید نیز با توجه به اعتقاد خوبی که به جوانان داریم شاهد برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های خوبی در سطح استان خواهیم بود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول