اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رشد ۳ برابری سرمایه‌گذاری شرکت‌های بورسی نسبت به سال ۹۶

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه خرده سهامداران باید به موضوع خرید سهام ورود کنند، گفت: سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بورسی نسبت به سال ۹۶ حدود ۳ برابر شده است.

رشد ۳ برابری سرمایه‌گذاری شرکت‌های بورسی نسبت به سال ۹۶

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به افزایش شاخص های بورس در هفته های ابتدایی سال 98، گفت: ورود شرکت های جدید در بورس باید تسهیل و امکان عرضه دارایی های دولت و بانک ها در بازار سرمایه فراهم شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه خرده سهامداران باید به موضوع خرید سهام ورود کنند، افزود: نرخ بازدهی فعالیت های بورسی باید افزایش یافته و معافیت مالیاتی آن بخش از سود سهام که به حساب سرمایه منتقل می شود، تمدید شود تا حجم سرمایه گذاری در بورس بالا رود.

این عضو کابینه دولت دوازدهم، تصریح کرد: با مصوبه معافیت مالیاتی آن بخش از سود سهام که به حساب سرمایه منتقل می شود، سرمایه گذاری شرکت های بورسی نسبت به سال 96 حدود 3 برابر شده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول