اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

دژپسند در حاشیه جلسه هیات دولت:

اتاق مدیریت ضدتحریم را مدتهاست شکل دادیم

اتاق مدیریت ضدتحریم را مدتهاست شکل دادیم و در حال پایش اقدامات طرف خارجی و برخورد و مقابله با آن از سوی خودمان هستیم.

اتاق مدیریت ضدتحریم را مدتهاست شکل دادیم

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به تغییرات اقتصادی در تیم دولت، گفت: طراحی سیاست های اقتصادی در دولت اصلا به فرد متکی نیست. این یک کار جمعی است که با ریاست رییس جمهوری موارد مطرح  و تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

وی در مورد وضعیت  بازار جدید ارزیگفت: خوشبختانه در مصوبه‌ای که در شورای عالی اقتصادی تصویب شده تسهیلات قابل توجهی در نظر گرفته شده تا بخش خصوصی آزادتر در بازار ورود کند.

وزیر اقتصاد در پاسخ به سوالی درباره اعتراض کارکنان کارخانه نیشکر هفت تپه خاطر نشان کرد:این واگذاری ها شرایطی دارد و این مشکلاتی که پیش آمده خیلی ربطی به واگذاری ها ندارد، مسائلی هست که در فرایند توسعه طرح‌هایی که واگذار شده است گاهی مشکلاتی به وجود می‌آورد که مشکلات تبعاتی را به همراه دارد. کارگران چون حقوق شان را نگرفته بودند، ناراحت بودند بنابراین با صبحت هایی که با خریدار و مجموعه مدیریتی فعلی شد قرار است که حقوق شان را پرداخت کنند و مشکلات کاهش پیدا کند.

وی درباره اینکه اگر SPV به نتیجه نرسد، چه راهکاری برای دورزدن تحریم ها وجود دارد، گفت: چرا می گوییم به نتیجه نرسد؟ داریم تلاش می کنیم که ان‌شاءالله به نتیجه برسد. حتما راه‌های جایگزین طراحی شده و ما خود را متکی به یک راه حل نمی‌کنیم که اگر این راه حل بر فرض محال به نتیجه نرسد با مشکل روبه‌رو شویم.

وزیر اقتصاد درباره حذف یارانه اقشار پردرآمدها، بیان داشت: این بحث یارانه ان‌شاءالله در قالب بودجه و سیاست های سال آینده مورد بحث قرار می‌گیرد هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.اتاق مدیریت ضدتحریم را مدتهاست شکل دادیم و در حال پایش اقدامات طرف خارجی و برخورد و مقابله با آن از سوی خودمان هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول