اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نیروهای مسلح در حوادث و بلایای طبیعی نیز در کنار مردم هستند

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم تجدید میثاق کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با آرمان های امام راحل(ره) گفت: نیروهای مسلح علاوه بر نقش چشمگیر خود در مسائل نظام و کشور در سایر حوادث و بلایای طبیعی نیز در کنار مردم هستند و سربازان و خادمان مردم در نیروهای مسلح در بین هموطنان سیل زده در استان درگیر با حادثه سیل قرار گرفته­ اند و اقدام به کمک رسانی می­ کنند.

نیروهای مسلح در حوادث و بلایای طبیعی نیز در کنار مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا در مراسم تجدید میثاق کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با آرمان های امام راحل(ره) که به هم‌زمان با آغاز یازدهمین جشنواره جوان سرباز در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: نقش نیروهای مسلح در تأمین آرامش و امنیت بر کسی پوشیده نیست و نقش سربازان نیز در آن بسیار قابل توجه است؛ لذا آمادگی، اقتدار، قدرت نظامی و قدرت رزم ما به واسطه آمادگی سربازان و جوانان کشور است.

وی با بیان اینکه جوانان امروز با نقش‌آفرینی در دفاع از حرم و موضوعات مختلف مانند جوانان 8 سال دفاع مقدس بر آرمان‌های امام راحل ایستاده‌اند، ادامه داد: در شرایط فعلی نقش تأثیرگذار سربازان وظیفه نیروهای مسلح در تأمین امنیت، آرامش، دفاع از تمامیت ارضی، جان، مال و ناموس کشور بر هیچ‌کسی پوشیده نیست.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا با اشاره نقش جوانان در کشور ابراز کرد: بنیه دفاعی کشور متکی به نیروی جوانان است که در دوران سربازی گام‌های مؤثری درراه حفظ امنیت کشور برمی‌دارند.

فتحی زاده یادآور شد: امروز سربازان وظیفه نیروهای مسلح به نمایندگی از کل سربازان وظیفه کشور در حرم امام خمینی(ره) گردهم جمع شده‌اند تا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل(ره) اعلام کنند که جوانان برومند ایران اسلامی امروز نیز مانند گذشته پای اهداف بلند انقلاب تا پای جان استوار خواهند بود.

وی تأکید بر اینکه نیروهای مسلح علاوه بر نقش چشمگیر خود در مسائل نظام و کشور در سایر حوادث و بلایای طبیعی نیز در کنار مردم هستند، افزود: سربازان و خادمان مردم در نیروهای مسلح در بین هموطنان سیل‌زده در استان درگیر با حادثه سیل قرارگرفته‌اند و اقدام به کمک‌رسانی می‌کنند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا سربازان را مظهر نیرو، قدرت، زیبایی و نشاط و لبریز از عشق و امید عنوان کرد و گفت: دوران خدمت سربازی فرصت مناسبی برای شکوفایی استعدادها، کارآمدی‌های و بصیرت افزایی و ارتقای کارایی و کارآمدی جوانان است.

فتحی زاده جشنواره جوان سرباز را فرصت مناسبی برای توجه به ارزش‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سربازان وظیفه در نیروهای مسلح اعلام کرد.

به گزارش فارس، سردار محسن فتحی زاده معاون هماهنگ‌کننده ناجا، سردار حاتم عبادی فرمانده دژبان کل سپاه پاسداران، امیر ابراهیم گلفام جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروها مسلح، سردار محمد زارع معاون هماهنگ‌کننده نیروی انسانی ناجا و جمعی از سربازان وظیفه نیروهای مسلح با هم‌زمان با آغاز یازدهمین جشنواره جوان سرباز حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه، زیارت‌نامه و آیاتی از قرآن کریم و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب، با آرمان‌های والای امام، رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.

جشنواره جوان سرباز همه ساله در ایام میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) در میان نیروهای وظیفه کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/67052/پ/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول