اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حضور ارتش در کنار مردم در طول ۴۰ سال عمر انقلاب ثابت شده است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: امیدواریم نیروهای ارتش با قدرت بیشتر و بهتر از گذشته حافظ امنیت کشور باشند و در کنار مردم در بحران‌ها حضور داشته باشند البته در طول این چهل سال هم ثابت کرده‌اند که در کنار مردم هستند.

حضور ارتش در کنار مردم در طول ۴۰ سال عمر انقلاب ثابت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان پیش از ظهر امروز به همراه فرمانداران و مدیران حوزه سیاسی و امنیتی استانداری با حضور در ستاد فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۸ پیاده کردستان، روز ارتش را به فرماندهان و پرسنل تبریک گفتند.

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت روز ارتش به تمام نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: وجود و تقویت ارتش در اقصی نقاط کشور بویژه در مقطع حساس کنونی یک امر ضروری است.

وی افزود: امروز دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی با تمام توان در خدمت نیروهای مسلح، ارتش و سپاه است خصوصا در این مقطعی که ترامپ سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: دستگاه‌های حاکمیتی، دولتی و مردم در مقابل یاوه‌گویی‌های ترامپ پشتیبانی خوبی از نیروهای مسلح ما داشتند.

وی تصریح کرد: مطمئنا دشمنان انقلاب اسلامی در این توطئه جدیدی که راه انداختند به پشتیبانی و همراهی ملت و درایت مقام معظم رهبری بازهم رسوا خواهند شد و در آینده نزدیک شاهد سرافکندگی استکبار به سرکردگی امریکا باشیم.

خوش‌اقبال گفت: اعتقاد داریم که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، ارتش ما و سپاه ما تحت رهبری مقام معظم رهبری با قدرت و قوت بیشتر از گذشته در همه عرصه‌ها حاضر خواهند شد.

وی افزود: ما شاهد هستیم در همه عرصه‌ها بسیج، سپاه، نیروی‌انتظامی، ارتش و ... در کنار ملت هستند همانطور هم که مشاهده کردیم در بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور نیروهای ارتشی، سپاهی و ... تمام قد در خدمت مردم سیل‌زده بودند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: نیروهای ارتشی و سپاهی قدرتشان را بعد از لطف خدا، از مردم دارند بنابراین در کنار مردم هستند و این مردم هم ثابت کرده‌اند که همیشه در کنار نیروهای مسلح هستند.

وی ادامه داد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در جنگ هشت ساله، هم در بازسازی‌های بعد از جنگ و هم در تمام بحران‌هایی که برای نظام و برای مردم پیش می‌آید، پیشگام هستند.

خوش‌اقبال گفت: امیدواریم نیروهای ارتش با قدرت بیشتر و بهتر از گذشته حافظ امنیت کشور باشند و در کنار مردم در بحران‌ها حضور داشته باشند البته در طول این چهل سال هم ثابت کردند که در کنار مردم هستند.

وی تصریح کرد: نیروهای ارتش در مراسم رژه روز ارتش اقتدار خود را در اقصی نقاط کشور به نمایش خواهند گذاشت تا دشمنان انقلاب اسلامی مایوس شوند و متوجه شوند که امروز ارتش و سپاه همه در یک مسیر در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی همراه و همقدم هم هستند و دولت جمهوری اسلامی هم با تمامی امکاناتی که در اختیار دارد در خدمت نیروهای مسلح است و قدرشناس زحمات آنان است.

انتهای پیام/2330/83

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول