اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون زبان دانشگاه علامه طباطبائی آغاز شد

مدیریت آموزش‌های تخصصی آزاد و مهارت افزایی دانشگاه علامه طباطبایی، ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در آزمون زبان دانشگاه علامه طباطبائی را آغاز کرده و این آزمون را ۲۰ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌ کند.

ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون زبان دانشگاه علامه طباطبائی آغاز شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، مدیریت آموزش‌های تخصصی آزاد و مهارت افزایی دانشگاه، آزمون تافل زبان را ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌ کند به طوری که ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در این آزمون تا ۱۴ اردیبهشت‌ ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش ، شرکت‌ کنندگان در دورۀ آمادگی زبان دانشگاه از ۱۰ نمرۀ کلاسی برخوردار بوده و حضورشان در آزمون رایگان است و ۱۰ نمره کلاسی حداکثر برای دو دوره آزمون به‌صورت متوالی لحاظ خواهد شد.
لازم به ذکر است ، هزینه شرکت در این آزمون ۲۰۰ هزار تومان است که ۲۰ درصد تخفیف برای دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی و ۵۰ درصد تخفیف برای دانشجویان خانواده های شاهد و ایثارگر در نظر گرفته‌شده است.
این آزمون روز جمعه 20 اردیبهشت سال جاری، ساعت ۹ صبح در محل آموزش‌های تخصصی آزاد و مهارت افزایی برگزار خواهد شد.
متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزشی این مرکز به نشانی: www.training.atu.ac.ir یاwww.otc.atu.ac.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کرده و به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۸۸۰۹۹۳ - ۸۸۸۷۲۰۵۸ تماس  بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول