اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کیان‌پور در تذکر شفاهی:

هیات رییسه مجلس جلسه اضطراری برای رسیدگی به وضعیت سیل زدگان تشکیل دهد

نماینده مردم درود در مجلس گفت: با توجه به سیل‌های خانمان برانداز اخیر، تشکیل جلسه اضطراری برای رسیدگی به نحوه خدمت رسانی به سیل زدگان احساس می‌شود که باید هیات رئیسه مجلس به این امر اولویت بدهد.

هیات رییسه مجلس جلسه اضطراری برای رسیدگی به وضعیت سیل زدگان تشکیل دهد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مجید کیان‌پور نماینده مردم درود در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خود در صحن علنی گفت: هیات رییسه مجلس شورای اسلامی باید اولویت دهی به دستورات هفتگی را جدی بگیرد. ضمن اینکه با توجه به سیل‌های خانمان برانداز اخیر لزوم اهمیت تشکیل جلسه اضطراری برای رسیدگی به نحوه خدمت رسانی به سیل زدگان احساس می‌شود.

وی خطاب به حسن روحانی رییس جمهور افزود: به نحوه خدمت رسانی به سیل زدگان لرستان توجه ویژه‌ای داشته باشید. جهت نظم دهی و سامان بخشی و امدادرسانی به سیل زدگان لرستان و پلدختر برنامه‌ریزی مشخص و دقیق در جهت تعیین خسارات وارد شده داشته باشید. ضمن اینکه ضروری است که قوای سه‌گانه با برنامه‌ریزی دقیق منابع لازم در این خصوص را ببینند و تامین اعتبار به طور کامل تخصیص یابد.

نماینده مردم درود در مجلس تصریح کرد: اکثر زیر ساخت‌های شهری، زیر بنایی و روبنایی، تاسیسات کشاورزی، باغات، مزارع، شیلات، مسکن‌های شهری و روستایی و پل‌های ارتباطی و همچنین آب و برق و گاز در اکثر شهرستان‌های لرستان دچار خسارت جدی شده است.

وی گفت: رانش زمین حداقل در شهرستانهای دورود و ازنا تهدید جدی برای روستاها و تاسیسات شهری ایجاد کرده است. به طور جدی از دولت می‌خواهم که با برنامه‌های مشخص نسبت به ساماندهی، ارزیابی و تعیین اعتبارات لازم اقدام نماید.

کیان‌پور گفت‌: رودخانه تیره در شهر دورود نیازمند لایروبی و احداث حداقل دیواره 8 کیلومتری است. این موضوع باید مورد توجه برنامه وزارت نیرو قرار گیرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول