اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه :

انهدام 2 باند تهیه و توزیع «موادمخدر» در کرمانشاه/ کشف 211 کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، کشف 211 کیلوگرم تریاک و دستگیری هفت نفر در این رابطه خبر داد.

انهدام 2 باند تهیه و توزیع «موادمخدر» در کرمانشاه/ کشف 211 کیلوگرم تریاک

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردارمنوچهر امان‌اللهی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مبنی بر اینکه 2 باند سازمان یافته، قصد انتقال مقدار زیادی مواد مخدر به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، موفق به ردیابی مسیر تردد خودروی قاچاقچیان مواد مخدر شده و پس از مدتی تعقیب به صورت نامحسوس، در فرصتی مناسب، نسبت به توقیف آن‌ها اقدام کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از 6 دستگاه خودروی قاچاقچیان مجموعا 211 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و هفت نفر نیز دستگیر شدند.

* دستگیری 800 نفر از عوامل مرتبط با مواد مخدر

امان‌اللهی در بخش دیگری از سخنانش، اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 800 نفر از عوامل مرتبط با مواد مخدر در سطح استان دستگیر و جمع‌آوری شده‌اند.

وی با بیان اینکه 500 نفر این افراد را معتادان متجاهر تشکیل می‌دهند، افزود: 300 نفر نیز قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر بوده‌اند که به ترتیب تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد و دستگاه قضائی شده‌اند.

امان‌اللهی در پایان پاکسازی نقاط آلوده و برخورد جدی با توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر را از اولویت‌های کاری پلیس کرمانشاه در سال‌جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول