اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه خبر داد

کشف 111 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه از کشف 111 کیلوگرم تریاک و دستگیری سه نفر در این رابطه خبر داد و گفت: این محموله در منزل یکی از قاچاقچیان جاسازی شده بود.

کشف 111 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردارمنوچهر امان‌اللهی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه از کشف و ضبط 111 کیلو‌گرم مواد مخدر از نوع تریاک در کرمانشاه خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در تشریح جزئیات این خبر، گفت: با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند سه نفر تهیه و توزیع مواد مخدر در کرمانشاه شناسایی و منهدم شد.

وی ادامه داد: در این راستا 111 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در منزل یکی از قاچاقچیان کشف شد که دستگیری سایر افراد مرتبط با این باند در دستورکار است.

امان‌اللهی از انهدام 10 باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و یادآور شد: بیش از 805 کیلوگرم کشفیات انوع مواد مخدر در استان طی مدت مذکور گزارش شده است.

وی با اشاره به اجرای بیش از 500 طرح پاکسازی نقاط آلوده استان اشاره و بیان کرد: بیش از یک‌هزار و 400 نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر طی پنج‌ماهه نخست سال‌جاری دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

امان‌اللهی در بخش دیگر از سخنانش از ارتقای و افزایش ظرفیت کمپ‌های ماده 16 استان خبر داد و افزود: با انتقال معتادان متجاهر به کمپ‌های ماده 16، مزاحمت‌های ایجاد شده برای شهروندان از سوی معتادان کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول